Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح توضیحاتی را درباره پیشنهاد ارائه تسهیلات سربازی به فعالان سمن‌ها و تشکل‌ها ارائه کرد.

سردار موسی کمالی درباره اخبار منتشر شده پیرامون کسرخدمت سربازی در ازای فعالیت در سمن‌ها و تشکل‌ها اظهارکرد: این مساله از سال گذشته در غالب پیشنهادی از سوی وزارت ورزش و جوانان به ستادکل نیروهای مسلح ارائه شد و هیچ قانونی در این خصوص وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در مورد سربازی تنها موارد قانونی و مصوب اجرایی خواهد شد، گفت: بنابراین مواردی که تحت عنوان کسرخدمت سربازی در ازای فعالیت در سمن ها یا دیگر تسهیلات سربازی که در این خصوص مطرح می شود در حد پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان است و تنها در صورت اخذ مجوزهای لازم و تبدیل شدن به قانون اجرایی خواهد شد، بنابراین در حال حاضر کسر خدمتی برای فعالان سازمان های مردم نهاد و تشکل ها نداریم.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح همچین با اشاره به اجرای طرح مهارت آموزی به سربازان نیز گفت: این طرح در تفاهم نامه ستادکل با چند نهاد دیگر اجرا شده و براساس آن سربازان دارای مهارت یا علاقه مند به مهارتی خاص تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

کمالی با تاکید بر اینکه اخبار سربازی را باید از مبادی رسمی و مسئولان مرتبط با آن پیگیری کرد، افزود: متاسفانه گاهی طرح پیشنهادات و ایده ها در رسانه سبب می شود تا برخی از مشمولان سربازی با امید به اجرایی شدن آن قوانین وارد غیبت شده و امکان بهره مندی از هیچ تسهیلاتی را نداشته باشند که به همین دلیل به مشمولان و خانواده های آنان توصیه می کنم که براساس قوانین جاری سربازی نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خود و فرزندانشان اقدام کنند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح در روز ارتش در اصفهان

دریافت 10 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: نیروهای مسلح استان اصفهان در مراسم ویژه رژه ارتش بخشی از توانمندی‌ها و تجهیزات خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 6080702

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • رژه نیروهای مسلح در روز ارتش در اصفهان
  • رژه نیروهای مسلح در ساری
  • «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • وزارت علوم امریه سربازی جذب می‌کند
  • وزیر خارجه از نیروهای مسلح تشکر کرد/ امیرعبداللهیان: عملیات «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت در غرب آسیا ارائه کرد
  • در خرید گندم منافع مردم خط قرمز ماست/ عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار ایلام باید آغاز شود
  • سهمیه امریه سربازی دانشجویان پسادکتری تخصیص یافت