Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: وزش باد گرم از امروز تا چهارشنبه هفته کنونی در ارتفاعات و دامنه‌ها و از شب چهارشنبه تا ظهر جمعه با تقویت جریانات جنوبی در همه مناطق جلگه‌ای گیلان برقرار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرعت باد در این هفته بین ۵۰ تا ۷۲ کیلومتر در ساعت خواهد رسید افزود: دمای هوای گیلان نیز در این مدت ۶ تا ۱۲ درجه سانتی گراد افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان گیلان گفت: در این مدت با شمالی شدن جریانات هوایی به ویژه در نواحی جلگه‌ای وقوع پدیده مه و یا رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

محمد دادرس به فعالان بخش‌های مختلف کشاورزی، مرغداری‌ها، پرورش دهندگان ماهی، گلخانه داران، باغداران و بخش‌های عمرانی و صنعتی توصیه کرد تمهیدات لازم را برای پیشگیری از هرگونه آسیب به عمل آورند.

وی تصریح کرد: ارتفاع موج دریای خزر تا چهارشنبه هفته کنونی به ۱۰ تا ۵۰ سانتی متر می‌رسد و برای فعالیت‌های دریانوردی و صیادی مناسب خواهد بود.

 

انتهای پیام/م.ع

ورود سامانه باد گرم در گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی؛ از چهارشنبه تا بعدازظهر دوشنبه (۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌) وزش باد با بیشینه سرعت (۲۴ نات) و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر به‌ویژه طی صبح تا بعدازظهر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد. به توصیه سازمان هواشناسی اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 6088080 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان
  • استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان
  • ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان