Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران > سیاست داخلی - همشهری آنلاین:
روابط عمومی وزارت امور خارجه به ادعاهای منتشر شده در مورد استعفای ظریف واکنش نشان دارد.

به گزارش ایسنا در متن منتشر شده در این زمینه آمده است: روابط عمومی وزارت امور خارجه در واکنش به خبرسازی و شایعه پراکنی سخیف برخی بیماران متوهم که آرزوهای خام و سبکسرانه خود را برای کناره گیری وزیر امور خارجه به نام خبر منتشر می‌کنند، اعلام می‌کند این خبرسازی‌های سراسر دروغ حتی ارزش پاسخگویی یا تکذیب ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه: ظریف تحریم‌های اخیر آمریکا را اوج بی اعتنایی به حاکمیت قانون و حقوق بشر خواند ظریف: در مذاکره با آمریکا را نبسته‌ایم ظریف: ایران حمله به غیرنظامیان را محکوم می‌کند ظریف: مذاکره با آمریکا را غیرمحتمل نمی‌دانم

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سفیر پاکستان بر گسترش روابط با ایران

سفیر پاکستان در ایران در دیدار با معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان بر تعهد کشورش برای تعمیق و گسترش بیشتر روابط دوجانبه با ایران تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، محمد مدثر، سفیر پاکستان در ایران با علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

وی پس از این دیدار در صفحه شخصی خود در برنامه ایکس نوشت: با افتخار در دیدار با آقای باقری کنی، معاون وزیر امور خارجه بر تعهد پاکستان برای تعمیق و گسترش بیشتر روابط دوجانبه با ایران تاکید کردم.

سفیر پاکستان همچنین نوشت: رهبری هر دو کشور در بالاترین سطح به تعامل معنادار برای تقویت همکاری در سطح منطقه‌ای و بین المللی ادامه خواهند داد.

روز گذشته نیز رضا امیری مقدم، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان با سردار "ایاز صادق"، رییس مجلس ملی پاکستان ملاقات کرد.

 رئیس جدید مجلس پاکستان در دیدار سفیر ایران بر استفاده از ظرفیت پارلمان برای‌ کمک به توسعه همکاری‌های دوجانبه با ایران به ویژه در حوزه اقتصادی تاکید کرد و گفت: خط لوله انتقال گاز از ایران برای تامین نیاز انرژی پاکستان بسیار حائز اهمیت است.

سفیر ایران نیز با ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت آمیز انتخابات اخیر در پاکستان و تشکیل دولت جدید، آمادگی ایران را برای فعال سازی گروه‌های دوستی پارلمانی و همکاری‌های مجالس دو کشور را اعلام کرد.

امیری مقدم همچنین در این دیدار سفر آتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان را برای کمک به تقویت همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های تجاری و اقتصادی حائز اهمیت دانست.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان نیز 22 اسفند ماه در پیامی انتصاب محمد اسحاق دار به عنوان وزیر خارجه پاکستان را تبریک گفت.

امیرعبداللهیان در این پیام خطاب به همتای پاکستانی نوشت: انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان وزیر امور خارجه کشور دوست و همسایه جمهوری اسلامی پاکستان، صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد: اطمینان دارم که در پرتو اراده رهبران سیاسی دو کشور و مساعی دستگاه‌های دیپلماسی ایران و پاکستان، کما فی السابق شاهد تداوم همکاری‌های فیما بین در حوزه‌های مختلف دوجانبه و چندجانبه خواهیم بود.

رئیس مجلس پاکستان: خط لوله انتقال گاز از ایران برای پاکستان حائز اهمیت استپیام تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه جدید پاکستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش آمریکا به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در غزه
  • تاکید سفیر پاکستان بر گسترش روابط با ایران
  • ادعای جنجالی ترامپ درباره ایران
  • دیدار هیئتی از وزارت امور خارجه چین با اسماعیل هنیه
  • رایزنی سفیر جدید ایران در نیجر با وزیر امور خارجه
  • تلاش وزارت خارجه برای تسهیل فعالیت شرکت‌های ایرانی در عراق و سوریه
  • آمادگی وزارت خارجه برای تسهیل فعالیت شرکت‌های ایرانی در سوریه
  • هدف گذاری ۲۰ میلیارد دلاری در تجارت ایران با عراق
  • وزیر امور خارجه جدید پاکستان به کابل دعوت شد