Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اجرای قانون منع بازنشستگی اظهار داشت: اهداف استرتژیکی داریم که با بهره مندی از نیروهای جوان، باانگیزه و بااراده قانون را به طور کامل اجرا خواهیم کرد.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر با اشاره به برنامه‌های فجر چهلم از افتتاح  پروژه‌های قابل افتتاح وزارت ورزش وجوانان  از هفته دولت تا فجر چهلم خبرداد و گفت: وزارت ورزش و جوانان، تلاش خواهد کرد که دستاوردهای پیروزی انقلاب و نظام را به بهترین وجه به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسعود سلطانی‌فر بازدید و افتتاح پروژه‌های ورزشی را از مهترین برنامه‌های این وزارتخانه در هفته دولت عنوان کرد و توضیح داد: به کوری چشم دشمنان تصمیم گرفتیم با وجود تحریم‌ها و تهدیدها شرایط را به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که از هفته دولت تا چهلمین سال پیروزی انقلاب، افتتاح پروژه‌ها و بازدید از اماکن ورزشی و دیدار با ورزشکاران اقصی نقاط کشور را در دستور کار قرار دهیم.

او با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوهتر فجر چهلم  افزود: وزارت ورزش و جوانان، تلاش خواهد کرد که  پیروزی انقلاب و دستاوردهای نظام را به بهترین وجه به نمایش بگذارد.

وزیر ورزش وجوانان اضافه کرد: به این ترتیب، هر دوهفته یک بار یک پروژه ورزشی را افتتاح خواهیم کرد که از هفته دوم دولت افتتاح پروژه های ورزشی ملارد، اسلامشهر،  ورامین را آغاز کردیم و در آینده‌ای نزدیک در اهواز و کرمان پیست دوچرخه سواری این استان را افتتاح خواهیم کرد.

وی هدف از افتتاح پروژه‌های ورزشی را ترغیب مردم به ورزش، ایجاد نشاط،  تحرک جسمی و فیزیکی عنوان کرد و گفت: علاوه بر امکانات ورزشی که توسط این وزارتخانه افتتاح  و در اختیار مردم قرار گرفته است،  آموزش و پرورش، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها و نیروی مسلح هم امکاناتی را در حوزه ورزش در اختیار مردم قرار داده‌اند.

سلطانی‌فر با تاکید بر اجرای برنامه‌های توسعه‌ای وزارت ورزش و جوانان با هدف رونق بخشی به ورزش کشور  گفت: مجموعه ورزش تلاش می‌کند تا امکانات ورزشی را هرروز برای مردم مناسب تر و بهتر کند.

او در بخش دیگری از سخنانش به علاقمندی شخصی‌اش به ورزش اشاره  کرد و توضیح داد: 45 سال است که رویدادهای ورزشی ایران و جهان را پیگیری می‌کنم و تقریبا اطلاعات مربوط به این حوزه ملکه ذهنم شده و بسیارخوشحالم که افتخار این را دارم که در این حوزه به انجام وظیفه مشغول هستم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش موفقیت‌های ورزشکاران کشورمان در رویدادهای مهم  ورزشی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در المپیک آسیایی 2018 ورزشکاران‌مان با کسب 62 مدال  بیشترین تعدادمدال را پس از انقلاب به دست آوردند.

او اضافه کرد: ضمن اینکه در والیبال، کاراته، کبدی، واترپلو و کشتی بچه‌های ما نتایج بسیار خوبی کسب کردند ، ضمن اینکه در مسابقات کبدی، ورزشکاران کشورمان در دوبخش مردان و زنان به سلطه هندی‌ها خاتمه دادند. همچنین در تنیس روی میز بعد سال‌ها صاحب مدال شدیم و در واترپلو نیز بچه های ما مدال کسب کردند.

سلطانی‌فر با مطلوب توصیف کردن عملکرد  کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018  در خصوص حضور ورزشکاران معلول وجانباز کشورمان در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی نیز اظهار داشت: خوشبختانه ورزشکاران ما در این دوره باکسب 136 مدال و کسب رتبه سوم این بازی‌ها توانستند نتایجی تاریخی از خود به جای بگذارند.

وی کسب 6 مدال طلای شاهین ایزدیار و  دو مدال طلای ساره جوانمردی در تیراندازی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها توانستند نتیجه‌ای تاریخی کسب کنند.

وزیر ورزش وجوانان همچنین موفقیت‌های جوانان‌مان  در المپیک جوانان آرژانتین و ارتقا جایگاه ایران از رده هفدهی به هفتمی را مورد توجه قرار داد و در ادامه به موفقیت‌های تیم‌های باشگاهی در لیگ آسیا اشاره کرد.

وی در این ارتباط افزود: برای نخستین بار در تاریخ دو تیم استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی این بازی‌ها حضور پیدا کردند که پرسپولیس به نیمه نهایی رسید و استقلال هم می‌توانست اما در بازی با السد نتیجه را واگذار کرد و نتوانست صعود کند.

 سلطانی‌فر حضور تیم ملی کشتی در مسابقات جهانی را یکی دیگر از رویدادهای پیش روی علاقمندان به این رشته نام برد و گفت: یک تیم جوان و با تجربه به این رقابت‌ها رفته است.

وی گفت: برای حضور موفق در المپیک 2020 و جام ملت‌های آسیا برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار قرار  داده‌ایم تا انشالله بتوانیم  از این رویداد دست پر به کشور بازگردیم.

وی در ادامه افزود: سال 1397 سال پررویدادی بود و در هر 4 رویدادی که حضور داشتیم نتایج بسیار خوبی  کسب کردیم و امیدواریم در ادامه سال نیز بتوانیم نتایج خوبی گرفته و موفقیت‌هایمان را تکمیل کنیم.

وزیر ورزش وجوانان در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی نیز گفت: تمام هزینه‌ها را وزارت ورزش و جوانان تامین کرده است تیم بازسازی ورزشگاه تشکیل شده است و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، تیم عملیاتی و اجرایی را در ورزشگاه آزادی مستقر کرده و روزانه پیگیر کار هستیم و امیدواریم بازی فینال در ورزشگاه ازادی به شکل آبرومندانه‌ای همراه با جشن قهرمانی برگزار شود.

وزیر ورزش وجوانان در خصوص قانون باز نشسته‌ها نیز گفت: ما روند جوانگرایی در حوزه مدیریتی را از حدود 22 ماه پیش آغاز کرده‌ایم. در حال حاضر 9 مدیر کل زیر 40 سال انجام وظیفه می‌کنند.

او با تاکید بر تداوم اجرای قانون منع به کار گیری بازنشسته در وزارت ورزش و جوانان  اظهارداشت: اجرای این قانون را در فدراسیون‌ها اجرا کرده‌ایم‌.

سلطانی‌فر توضیح داد: روسای فدراسیون‌هایی بودند که ریاست‌های 30 ساله، 17 ساله و 22 ساله و 28 ساله داشتند که به مرور با تغییراتی که اعمال شد مدیران جوان  باانگیزه و با اراده  را  جایگزین کردیم.

وی  در ادامه با تاکید بر اینکه در وزارت ورزش و جوانان برای هر دو بخش برنامه‌های استرتژیک داریم اظهار داشت: برای اجرای قانون منع به کارگیری باز نشستگان جوانان را وارد عرصه خواهیم کرد و در این ارتباط قانون را کاملا اجرایی می‌کنیم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده بزرگ وزیر: هزار میلیارد برای ورزشگاه آزادی!

به گزارش "ورزش‌ سه"، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، در حاشیه مراسم افتتاحیه هتل جدید مرکز ملی فوتبال اینطور حرف هایش را آغاز کرد: توفیق داشتیم امروز در مراسم پروژه هتل فوتبال در مرکز تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال حضور پیدا کردیم. این هتل با ظرفیت ۴۴ نفر به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسید. با همکاری و مساعدت شهرداری تهران که خیلی زحمات خوبی کشیدند در شأن و جایگاه تیم‌های ملی ماست که بتوانند بدون دغدغه از این ظرفیت که ایجاد شده استفاده کنند.

هاشمی در بخش دیگری از حرف‌هایش اضافه کرد: در کنار اتاق‌هایی که برای کادرفنی و بازیکنان پیش‌بینی شده، خدمات رفاهی مانند رستوران، آب درمانی و سایر خدمات نیز پیش‌بینی شده است. همچنین کلاس‌های آموزشی که نیاز است مربیان تیم ملی برگزار کنند پیش‌بینی شده و یک مجموعه خیلی مناسب است که به سهم خودم از آقای تاج و همکاران عزیز ایشان، شهردار محترم آقای زاکانی و همکارانشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

هاشمی رشد زیرساخت‌های فوتبال را برای پیشرفت فوتبال لازم دانست و عنوان کرد: توسعه زیرساخت‌های فوتبال می‌تواند به توسعه فوتبال کشور کمک کند. یک عددی را بگویم، شاید تا به امروز گفته نشده است. ما در سراسر کشور به جهت همه‌گیر بودن رشته فوتبال در سطح کشور و علاقه‌مندی جوانان نسبت به این رشته، بیشترین هیئت ورزشی در کل کشور بین فدراسیون‌ها متعلق به فدراسیون فوتبال است‌. یک چیزی بالغ بر ۶۹ میلیون متر مربع فضایی است که در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دارد که ۲۰ میلیون متر مربع آن مساحت فضای مفید است که خود بازیکنان از آن استفاده می‌کنند. حدود ۵۲۷۹ زمین فوتبال چمن مصنوعی و طبیعی در اختیار فوتبال کشور است و خدمت‌رسانی می‌کنند.

او با بیان اینکه 44 درصد از اماکن وزارت به فوتبال اختصاص دارد، اضافه کرد: محاسبه کردیم ۴۴ درصد از اماکنی که تحت مالکیت دولت و وزارت ورزش و جوانان است، به فوتبال اختصاص یافته است. به امید خدا با برنامه‌ریزی‌هایی که فدراسیون انجام می‌دهد و با تلاش هیئت‌ها در استان‌ها با این زیرساختی که فراهم شده شاهد موفقیت و رشد بیش از پیش فوتبال کشورمان باشیم. 

پس از حرف‌های ابتدایی هاشمی، وزیر ورزش، خبرنگاری از او درباره وضعیت نامناسب ورزشگاه آزادی پرسید. وزیر ورزش در واکنش به این سوال گفت: از زمانی که ما آمدیم ورزشگاه آزادی یک متر خزانه چمن نداشت و الان برابر همان زمین چمن، ما خزانه داریم. شرایط چمن خوب شده اما شاید کافی نباشد. بحث بازسازی ورزشگاه ادامه پیدا می‌کند، دولت مصمم است که بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بازسازی ورزشگاه پیش‌بینی کند که این اقدامات می‌تواند به بازسازی مجموعه کمک کرده و این دغدغه را برطرف کند.
کیومرث هاشمی پس از پاسخ دادن به این سوال با وجود تلاش خبرنگاران برای ادامه مصاحبه از آنها جدا شد.

دیگر خبرها

  • ماده ۲۷ ناجی پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی اردبیل شد
  • آمادگی کامل ظرفیت‌های ورزشی یزد برای اسکان اضطراری مهمانان نوروزی
  • ۶ پروژه ورزشی استان اردبیل در سال جاری افتتاح شد
  • روند تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان شتاب می گیرد
  • آمادگی کامل سنندج برای پذیرایی از مهمانان نوروزی
  • اسبقیان: روند واگذاری استقلال و پرسپولیس آغاز شده است/ عملیات ساخت ورزشگاه جدید در تهران سال آینده آغاز می شود
  • نشست استاندار با روسای هیئت‌های ورزشی استان قزوین 
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه آزادی
  • موسوی: هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی باید قبل از عید پرداخت شود
  • وعده بزرگ وزیر: هزار میلیارد برای ورزشگاه آزادی!