Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@05:42:26 GMT

107 سارق و خرده فروش مواد مخدر در بروجرد دستگیرشدند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۹۲۰۶

107 سارق و خرده فروش مواد مخدر در بروجرد دستگیرشدند

بروجرد - ایرنا - فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی که از 20 مهر ماه آغاز شده 107 معتاد، خرده فروش مواد مخدر و سارق در بروجرد توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ مهدی پور غلامحسین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در طول هفت روز گذشته مقدار 21گرم تریاک، 50 سانت هروئین و 95 عدد ادوات تیز مانند چاقو، قمه و شمشیر و 61 عدد گرز و چماق کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح در بروجرد تاکنون 45 دستگاه خودرو و 41 دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف شده است.
فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی برای بالا بردن امنیت شهروندان انجام می شود که مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه اقدامات افراد سود جو و فرصت طلب را مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
7273/7190

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي امنيت دستگيري سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در حاشیه گشت و بازرسی از یکی از محله‌های شهر قم گفت: به منظور برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و افزایش امنیت در سطح شهر، مرحله ششم برخورد با این مجرمان اجرایی شده و براساس گزارش‌های واصله و رصد نیرو‌های امنیتی، با حکم قضایی خانه‌ها و پاتوق‌های این افراد بازرسی می‌شود.

سرهنگ حسن هاشم نیا افزود: در روز اول این طرح ۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، ۱۸ خرده فروش و قاچاقچی به همراه ۵۰ معتاد متجاهر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری زوج قاچاقچی با محموله قاچاق در بابل
  • طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در قم
  • دستگیری ۱۳ متخلف و جمع‌آوری ۵ پاتوق معتادان در دامغان
  • بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح ارتقای امنیت آبادان
  • بازداشت ۱۸۹ متهم توسط پلیس آبادان
  • چهار کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد
  • ۴۲ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند
  • کشف پرنده شکاری کمیاب در خمینی‌شهر
  • کشف ۴ کیلوگرم مواد مخدر بلعی از ۳ مسافر در بجستان
  • ۴ کیلوگرم تریاک در معده سه مسافر