Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@02:09:21 GMT

یک خواننده زن: هرچه می‌خوانم برای ۴۰ سال پیش است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۹۲۰۸

به گزارش خبرنگار ایلنا، پریچهر خلوتی (خواننده و سرپرست گروه پریشاد) روز جمعه ۱۸ آبان ساعت ۱۴ همراه با گروه حرکات فولکلور هرنگ به سرپرستی سعیده ترکاشوند در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. 

او در مورد این کنسرت گفت: ما جمعه، ۱۸ آبان، مصادف با اول ربیع‌الاول همراه با گروه ۱۵ نفره حرکاتِ فولکلور هرنگ که پنج رقص فولکلور ایران را انجام می‌دهند، در تالار وحدت روی صحنه می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خلوتی در مورد قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌کند، توضیح داد: ما ترانه‌هایی به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز را بازخوانی می‌کنیم. ازجمله «فردا تو میایی» با مطلع «امشب دلم می‌خواد تا فردا می بنوشم من/ زیباترینِ جامه‌هایم را بپوشم من»، «می‌زنم فریاد»، «دیگه عاشق شدن فایده نداره»، «شهزاده رویا»، «دل دیوانه» و «دیشب نیاسودم» که آخرین مورد، شعر و آهنگش از خودم است و دو قطعه از اشعار خودم را هم دکلمه می‌کنم. 

او در مورد تمایل زنان به بازخوانی ترانه‌های خاطره‌انگیز و نرفتن‌شان به سمت تولید کار جدید هم توضیح داد: کارهای من، همگی از اشعار شاعران بزرگ این مملکت است ولی همه برای ۴۰ سال پیش است و خیلی از شاعران و آهنگسازان و تنظیم‌کنندگانشان دیگر در دنیا نیستند. من برای تولید کار جدید با چند آهنگساز صحبت کرده‌ام ولی رقمی که می‌گیرند، برای هر آهنگ حدودا پنج میلیون است که زیاد است و من نمی‌توانم این پنج میلیون را دربیاورم، چون نمی‌توانم سی‌دی بیرون بدهم و آلبوم بفروشم و این آهنگ‌ها می‌ماند برای زمانی که بتوانم روی صحنه بروم و ترجیح می‌دهم به جای تولید آهنگ جدید، آهنگ‌های قدیمی را بخوانم. 

او همچنین تصریح کرد: اشعار خودم هم تماما در ستایش از بانوان است و قرار است در قالب کتاب کوچکی منتشرشان کنم. 

خلوتی در مورد علاقه‌اش برای همکاری با موسسات خیریه هم گفت: من ۱۸ سال است که کار موسیقی می‌کنم. در این ۱۸ سال بعد از هر کنسرت، در آخر کار، اگر چیز کوچکی بماند، چون معمولا چیزی نمی‌ماند برای ۲۷ تا ۳۰ خانم داروی ضدافسردگی می‌خرم. این خانم‌ها از بهزیستی به خیریه سلامت جسم و جان معرفی می‌شوند و این داروها را تحویل می‌گیرند و خودشان هم می‌گویند هر وقت خانم خلوتی روی صحنه می‌رود ما تا دو ماه، دوا داریم. به هر حال همین که در حد توانم برای نوازندگان اطرافم کارآفرینی کنم و چیز کوچکی از آن هم صرف خیریه شود، خوشحالم. 

او در مورد مبلغی که برای روی صحنه رفتن در تالار وحدت هم پرداخت کرده است، گفت: من بایستی برای ۱۰۰ دقیقه کنسرت در ساعت دو بعدازظهر جمعه ۱۸ آبان، ۱۴ میلیون و نیم پرداخت کنم و چنین پول‌هایی اساسا از کنسرت بانوان درنمی‌آید. 

نوازندگانی که در کنسرت ۱۸ آبان، پریچهر خلوتی را همراهی می‌کنند عبارتند از؛ نیوشا بریمانی (رهبر ارکستر و نوازنده کمانچه)، مینو قاسم‌پور (قانون)، نگین سریر (پیانو)، نیلوفر ابراهیمی (فلوت) و حدیث کرمی (درام). 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تالار وحدت می زنم فریاد دل دیوانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره کنسرت موسیقی پاپ در انزلی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، جشنواره نوروزی کنسرت در منطقه آزاد انزلی نوروز ۱۴۰۳ در شرایطی قرار است روی صحنه برود که امسال انزلی، تهران، قشم و کیش تنها بخش‌هایی از کشور هستند که در ایام نوروز جشنواره‌های موسیقی در آنها برگزار می‌شود.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است خواننده‌های موسیقی پاپ؛ رضا بهرام (۲ و ۳ فروردین)، علیرضا طلیسچی (۴ فروردین)، رضا صادقی (۵ فروردین)، آرمین زارعی (۶ و ۷ فروردین)، هورش بند (۸ فروردین) و امیرعباس گلاب (۸ فروردین) هر روز دو سانس در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی روی صحنه بروند.

این سالن در روزهای اخیر نیز با برگزاری کنسرت محسن یگانه و حامیم، پذیرای مخاطبان موسیقی شمال کشور بوده و با استقبال خوب مخاطبان رو به رو شده است.

جشنواره کنسرت‌های انزلی با مساعدت مدیرت منطقه آزاد انزلی و به همت بخش خصوصی روی صحنه خواهد رفت.

بلیت فروشی این جشنواره از امروز- یکشنبه- ۲۷ اسفندماه- آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه‌های اصلی فروش بلیت در کشور نسبت به تهیه بلیت کنسرت‌ها اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • از علیرضا طلیسچی تا رضا صادقی؛ خواننده‌های پاپ در ایام نوروز در راه بندرانزلی
  • جشنواره کنسرت موسیقی پاپ در انزلی برگزار می‌شود
  • خواننده‌های پاپ در ایام نوروز راهی بندرانزلی می‌شوند | علیرضا طلیسچی، رضا صادقی و...
  • واکنش همدلانه مردم به گریه‌های آقای خواننده روی صحنه کنسرت (فیلم)
  • واکنش بی‌نظیر مردم به گریه‌های آقای خواننده روی صحنه کنسرت (فیلم)
  • فیلم| پخش ترانه‌ای از استاد بنان در آغاز کنسرت خواننده مشهور انگلیسی
  • بلیت‌فروشی کنسرت رمضانی احسان یاسین آغاز شد
  • کنسرت نوروزی و رمضانی احسان یاسین
  • بلیت‌فروشی کنسرت نوروزی و رمضانی احسان یاسین آغاز شد
  • (ویدئو) پخش ترانه‌ای از استاد بنان در آغاز کنسرت خواننده مشهور انگلیسی