Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۸:۳۰ فردا سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این مسابقه ۶ ناظر ویژه در بخش های رسانه ای، امنیتی، تشریفات و غیره در نظر گرفته است تا شرایط این ورزشگاه در صورت صعود پرسپولیس به فینال، بیشتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: از هواداران خواهش می کنم که از پرتاب اشیا به داخل زمین و استفاده از لیزر خودداری کنند و مراقب باشند کسی از آنها سوء استفاده نکند. این بازی چند ناظر ویژه دارد و آنها از نزدیک همه چیز را زیرنظر می گیرند. هواداران فقط تیم را تحت هر شرایطی تشویق کنند؛ درست مثل بازی با الدحیل که وقتی گل خوردیم هم ورزشگاه در حمایت از تیم به پا خواست.

کد خبر 4437595

منبع: مهر

کلیدواژه: السد قطر تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دوومیدانی تیم ملی فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران المپیک جوانان 2018 آرژانتین کارلوس کی روش کشتی فرنگی مجارستان تیم فوتبال السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاوش یزدانی به جرم تحریک الهلالی‌ها نقره‌داغ شد!

آخرین مصاف آسیایی سپاهان در حالی در ورزشگاه کینگ‌دام آرنای شهر ریاض با شکست ۳ بر یک مورایس و شاگردانش تمام شد که سیاوش یزدانی در دقیقه ۷۰ این مسابقه به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد.

حالا چند هفته پس از این مسابقه با تصمیم کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، سیاوش یزدانی علاوه بر محرومیت از یک بازی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید هزار دلار جریمه نقدی به این کنفدراسیون پرداخت کند.

البته خطای یزدانی در این مسابقه که روی پای مالکوم زده شد، خیلی خشن نبود، اما نشان دادن نتیجه بازی در هنگام ترک زمین سبب شد تا سیاوش حسابی مورد توجه هواداران حاضر در ورزشگاه قرار بگیرد و تا لحظه ترک زمین نیز با اعتراض هواداران مواجه شد.

منبع: ورزش سه

tags # سپاهان سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • لیست جدید قهرمان جام ملت‌ها اعلام شد
  • سیاوش یزدانی به جرم تحریک الهلالی‌ها نقره‌داغ شد!
  • جریمه مالی سیاوش یزدانی برای تحریک الهلالی‌ها
  • عیدی ۳ امتیازی استقلال به هواداران/ اوسمار مچ عنایتی را خواباند
  • پرسپولیس باید بهتر از این بازی کند
  • وعده عالیشاه به هواداران پرسپولیس
  • با وجود فراخوان پرسپولیس؛ استقبال ضعیف هواداران از آخرین بازی سال
  • پرسپولیس با پیکان سواری به دنبال برد در آزادی/ جدال لالیگایی در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۲
  • فراخوان پرسپولیسی ها برای آخرین بازی سال؛ 21 هزار بلیت باقی مانده