Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شبکه جامع دانشگاه‌ها و مراکز علمی خراسان رضوی گفت: نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان در آذرماه جاری با محوریت فناوری بازچرخانی آب و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان برگزار خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، عباس شیخ الاسلامی از آغاز هفته پژوهش در استان از ۱۰ آذرماه جاری خبر داد و اظهار کرد: در آخرین جلسه شبکه جامع دانشگاه‌ها و مراکز علمی خراسان رضوی تصمیم گرفته شد که امسال هفته پژوهش در استان متفاوت تر و با توسعه فناوری و حضور پررنگ تر شرکت‌های دانش بنیان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی استان، موضوع بازچرخانی آب مسئله بسیار مهمی محسوب می‌شود. امسال تاکید اصلی ما در هفته پژوهش سال ۹۷ بر فناوری، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و بازچرخانی آب خواهد بود.

مدیرعامل شبکه جامع دانشگاه‌ها و مراکز علمی خراسان رضوی با تاکید براینکه "فناوری بازچرخانی آب" به عنوان یک موضوع خاص در دستور شبکه جامع دانشگاهی استان در هفته پژوهش سال جاری قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: شبکه جامع دانشگاه‌ها با همکاری دانشگاه فردوسی تلاش می‌کنند که امسال موضوع فناوری بازچرخانی آب نظیر سال‌های گذشته تنها محدود به دانشگاه فردوسی نشود، بلکه وارد نمایشگاه پژوهش شود و سایر دانشگاه‌های استان نیز در آن مشارکت داشته باشند و همچنین شهرداری نیز در حوزه فرهنگی در این عرصه فعال گردد.

منبع:ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نمایشگاه پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد غلامی شنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به نقش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها انقلاب اسلامی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی از موفق‌ترین دستگاه‌ها در انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه در پیشگیری، درمان و توانبخشی پیشتاز بوده است، وجود ۲۶ بیمارستان، ۲۲ هزار و ۴۰۰ پرسنل، هزار و ۱۰۰ خانه بهداشت و ۳۸۰ مرکز جامع سلامت را از دستاوردهای نظام پزشکی اعلام کرد.

غلامی با اشاره به اینکه مجاهدت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در کرونا از دستاوردهای برجسته به شمار می‌آید، از آمادگی این دانشگاه برای تشکیل کارگروه دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های نظام سلامت در ستاد بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت خبر داد.

کد خبر 6056852

دیگر خبرها

  • حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه فناوری چین
  • حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین
  • تایید پرونده ۲۲ متقاضیان تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی
  • فعال بودن ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران
  • ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران فعال است
  • کنگره بین‌المللی علم و قرآن آغازی برای رویکرد پژوهش در قرآن است
  • پیشرفت ۸۵درصدی مرکز جامع سرطان تبریز
  • جذب ۱۲ میلیارد وام دانشجویی در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان
  • رسالت ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی آموزش‌های مهارتی است
  • جهان ما ماده تاریک ندارد!