Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نائب رئیس کمیته معدن کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تجربیات خوب رحمانی در مجلس و وزارت صمت گفت: وی نگاه خوبی به رونق تولید و اشتغال در عرصه صنعت، معدن و تجارت دارد.

علی اسدی کرم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان با اشاره به معرفی رضا رحمانی به مجلس از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: رضا رحمانی ۱۲ سال سابقه نمایندگی مجلس دارد که در این مدت هشت سال ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس را عهده دار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه حضور ایشان در ریاست کمیسیون صنایع و معادن بر تجربیات وی در بخش صنعت و معدن افزود، گفت: رحمانی همچنین تجربیات خوبی در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت دارد. سال‌ها از مسولین این وزارتخانه بوده و حتی قائم مقام وزیر صنعت شد.

نائب رئیس کمیته معدن کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه رحمانی از بخش‌های صنعتی و معدن کشور اطلاعات خوبی دارد، تصریح کرد: بخش معدن اشتغالزاست همچنین این بخش برای صادرات کشور بسیار مهم است که توجه به آن‌ها ضروری است.

ناظر شورای معادن استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان از نظر معدن بسیار حائز اهمیت و دارای ظرفیت‌های خوبی است، گفت: مجتمع مس شهرستان شهر بابک و مجتمع مس سرچشمه در این استان قرار دارد که وزیر صمت باید برای رونق این معادن برنامه‌های دقیقی داشته باشد.

وی با بیان اینکه رحمانی بهترین گزینه برای وزارت صمت است، افزود: امیدواریم آقای رحمانی با گرفتن رای اعتماد بالا از مجلس برای معادن کشور و بخصوص معادن استان کرمان برنامه ریزی و خوب کار کند و در راستای اشتغالزایی گام‌های بلندی بردارد.

نماینده شهربابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگاه مثبت رحمانی به تحول در بخش صنعت، گفت: آقای رحمانی در بخش صنعت هم می‌تواند موفق باشد چرا که اینجانب ارتباط‌هایی که با وی داشتم شاهد بودم که برای رفع مشکلات برنامه ریزی دقیق می‌کرد.

اسدی کرم تاکید کرد: رحمانی ضمن سازماندهی امور و مدیریت قوی، به دنبال حل ریشه‌ای مشکلات بوده است.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های خوب رحمانی این است که می‌خواهد مجموعه واحد‌های صنعتی کوچک، بزرگ و متوسط به حرکت درآید و در این راستا شاهد رشد و ترقی کشور باشیم.

ناظر شورای معادن استان کرمان تاکید کرد: اگر رحمانی در وزارت صمت بخش خصوصی را برای رونق معادن و صنعت فعال کند، قطعا موفقیت چشمگیری خواهد داشت.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رونق تولید اشتغال وزارتخانه صنعت وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | صحت انتخابات مجلس در ۵۲ حوزه انتخابیه تایید شد

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، هادی طحان نظیف در نشست خبری گفت: انتخابات ۱۱ اسفند برگزار شد، در این مدت تا ۱۷ اسفند باید گزارش ها و شکایات را بررسی میکردیم تا صحت انتخابات را بررسی کنیم.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: پرونده های ۵۲ حوزه انتخابیه مجلس از ۱۱ استان مورد تایید شورا قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا،انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظام انتخاباتی کشور نیاز به اصلاحات دارد

نظام انتخاباتی ما همچنان به اصلاحات جدی نیاز دارد. مباحثی درسیاست‌های کلی انتخابات وجود دارد به برخی توجه شده اما بسیاری از موارد آن توجه نشده و باید اقداماتی نسبت به آنها صورت گیرد.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

هم الگوی نظام انتخاباتی و هم سایر موضوعات همچنان می‌تواند در دستور کار مجلس به عنوان نهاد قانون گذار کشور قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۱۳ واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید
  • نمایندگان جدید مجلس وارد فضای تنش نشوند
  • سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  • دکتر مصدق در روز ملی شدن صنعت نفت ایران، به مطبوعات چه گفت؟
  • رقم پیشنهادی حقوق کارگران اعلام شد / ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزارتومان!
  • اقدامات قابل قبول بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش تولید
  • بیان دیدگاهها و برنامه های نمایندگان منتخب اصفهان در خانه انقلاب اصفهان
  • تولید سنگ مصنوعی و مصنوعات سنگی با بهره‌گیری از مواد طبیعی
  • پرداخت ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی سمنان
  • ببینید | صحت انتخابات مجلس در ۵۲ حوزه انتخابیه تایید شد