Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@09:35:00 GMT

جشنواره غذا در قیدار

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۹۲۵۷

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز زنجان ؛ دانش آموزان و اولیاء ومسئولان قیدار در اقدامی  نیک با پخت غذا هم تغذیه سالم را به نمایش گذاشتند هم با فروش محصول به کمک سالمندان شتافتند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: غذا سالم سالمند احیا نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار تسنیم کردستان رتبه برتر جشنواره ابوذر را کسب کرد

رامیار غفاری؛ خبرنگار خبرگزاری تسنیم رتبه برتر بخش تیترزنی را در نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کردستان کسب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آئین اختتامیه جشنواره ابوذر عصر امروز با حضور مسئولان ارشد استانی در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

حجت رشیدی، رئیس بسیج رسانه استان کردستان در این مراسم ضمن خیرمقدم به مهمانان اظهار داشت: مردادماه فراخوان برگزاری نهمین دوره جشنواره ابوذر کردستان اعلام و تا پایان دی ماه 528 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

دبیر نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کردستان با بیان اینکه این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط و رقابت سالم بین رسانه‌ها، افزایش کمی و کیفی تولید محتوا برگزار شد، افزود: امیدآفرینی از دیگر محورهای این جشنواره بود که امید می‌رود همه خبرنگاران به نحو احسن انجام دهند.

در پایان بر اساس رأی هیئت داوران در بخش یادداشت: رتبه سوم به محمد سبحانی از پایگاه خبری بام ایران بیجار، رتبه دوم سمیرا مرادپور از ماهنامه روژمان و رتبه نخست سروش حبیبی‌راد از خبرگزاری کردپرس تعلق گرفت.

در بخش تیتر رتبه سوم مشترک به ثریا صلواتی از پایگاه خبری اقتصاد کلان و توفیق مفاخری از خبرگزاری فارس و رتبه دوم به رامیار غفاری از خبرگزاری تسنیم از تعلق گرفت.

در بخش گزارش خبری: رتبه سوم به سروش حبیبی، رتبه دوم فرانک کیانپور از ایسنا و هاوری رحمانی و رتبه اول به چنور صادقی از ایرنا رسید.

در بخش مصاحبه رتبه سوم کویستان عبدالحکیمی از پایگاه خبری شهید یاران و عدالت ناصری ار خبرگزاری مهر؛  رتبه دوم هیوا محمدپور از پایگاه خبری باران نیوز دیواندره و رتبه اول سرکار مهوش رحیمی از کردتودی حائز رتبه شدند.

در بخش عکس رتبه سوم عرفان کرمی از کردپرس؛ رتبه دوم ناصر عباس علی‌نیا از خبرگزاری مهر و رتبه اول سید مصلح پیرخضرانیان از ایرنا حائز رتبه و در بخش مستند تنها رتبه دوم داشت که به ماهان مقدم از خبرگزاری بسیج تعلق گرفت.

در بخش اینفوگرافی تندیس و رتبه اول به عادل پیرویسی از پایگاه خبری روژمان نیوز؛ موشن‌گرافی رتبه سوم محسن عبدالملکی از کرددانش، رتبه دوم وریا خلیقی از فضای مجازی صداوسیما و رتبه اول و تندیش جشنواره به مجید صادقی از کردتودی اهدا شد.

در بخش گزارش ویدئویی رتبه سوم به سعید کردی از خبرگزاری فارس، احمد رشیدی از خبرگزاری صداوسیما و گل‌آرا ظاهری از کردتودی تعلق گرفت.

اجرای گروه مولودی و دف‌نوازی و پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • جشنواره تخم مرغ‌های رنگی در لاهیجان
  • فراخوان جشنواره «آسمون» اعلام شد
  • فراخوان جشنواره «آسمون» اعلام شد
  • جشنواره «بنی‌آدم» ۵ فروردین‌ماه در شیراز برگزار می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره فیلم ۱۰۵ ثانیه در بندرعباس
  • خبرنگار مهر حایز رتبه اول در جشنواره افق روشن ایلام شد
  • اکر ان فیلم او از خوزستان در هندوستان
  • درخشش خبرنگاران مهر در جشنواره ابوذر کردستان
  • خبرنگار تسنیم کردستان رتبه برتر جشنواره ابوذر را کسب کرد
  • اولین جشنواره نمایشنامه خوانی در سقز