Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به موفقیت‌های تیم‌های باشگاه در لیگ آسیا اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار در تاریخ ۲ تیم استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی این بازی‌ها حضور پیدا کردند که پرسپولیس به نیمه نهایی رسید و استقلال هم می‌توانست، اما در بازی با السد نتیجه را واگذار کرد و نتوانست صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حضور تیم ملی کشتی در مسابقات جهانی را یکی دیگر از رویداد‌های پیش روی علاقمندان به این رشته نام برد و افزود: یک تیم جوان و با تجربه به این رقابت‌ها راه یافتند.
وزی ورزش و جوانان ادامه داد: برای حضور موفق در المپیک ۲۰۲۰ و جام ملت‌های آسیا برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده ایم و امیدواریم از این رویداد دست پر به کشور بازگردیم.
وی گفت: سال ۹۷ سال پررویدادی بود و در هر چهار رویدادی که حضور داشتیم، نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و امیدواریم در ادامه سال هم بتوانیم نتایج خوبی گرفته و موفقیت هایمان را تکمیل کنیم.
سلطانی فر در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی افزود: تمام هزینه‌ها را وزارت ورزش و جوانان تامین کرده و تیم بازسازی ورزشگاه تشکیل شده است. شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، تیم عملیاتی و اجرایی را در ورزشگاه آزادی مستقر کرده است و روزانه پیگیر کار هستیم و امیدواریم بازی فینال در ورزشگاه آزادی به شکل آبرومندانه‌ای همراه با جشن قهرمانی برگزار شود.
وی در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها گفت: روند جوانگرایی در حوزه مدیریتی را از حدود ۲۲ ماه پیش آغاز کرده ایم. در حال حاضر ۹ مدیرکل زیر ۴۰ سال انجام وظیفه می‌کنند. اجرای این قانون را در فدراسیون‌ها اجرا کرده ایم.
وزیر ورزش و جوانان افزود: روسای فدراسیون‌هایی بودند که، ریاست ۳۰، ۲۸، ۲۲ و ۱۷ ساله داشتند که به مرور با تغییراتی که اعمال شد، مدیران جوان و باانگیزه را جایگزین کردیم.
وی با تاکید بر اینکه در وزارت ورزش برای هر ۲ بخش برنامه‌های استراتژیک وجود دارد، گفت: برای اجرای قانون منع بکار گیری بازنشستگان جوانان را وارد عرصه خواهیم کرد و در این ارتباط قانون را کاملا اجرایی می‌کنیم.
سلطانی فر با اشاره به برنامه‌های فجر چهلم از پروژه‌های قابل افتتاح وزارت ورزش از هفته دولت تا فجر چهلم خبر داد و افزود: وزارت ورزش، تلاش خواهد کرد که دستاورد‌های پیروزی انقلاب و نظام را به بهترین وجه به نمایش بگذارد.
وی بازدید و افتتاح پروژه‌های ورزشی را از مهترین برنامه‌های این وزارتخانه در هفته دولت عنوان کرد و گفت: به کوری چشم دشمنان تصمیم گرفتیم با وجود تحریم‌ها و تهدید‌ها شرایط را به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که از هفته دولت تا چهلمین سال پیروزی انقلاب، افتتاح پروژه‌ها و بازدید از اماکن ورزشی و دیدار با ورزشکاران اقصی نقاط کشور را در دستور کار قرار دهیم.
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر فجر چهلم افزود: وزارت ورزش و جوانان، تلاش خواهد کرد که پیروزی انقلاب و دستاورد‌های نظام را به بهترین وجه به نمایش بگذارد. هر ۲ هفته یک بار یک پروژه ورزشی را افتتاح خواهیم کرد که از هفته دوم دولت افتتاح پروژه‌های ورزشی ملارد، اسلامشهر و ورامین را آغاز کردیم و در آینده‌ای نزدیک در اهواز و کرمان پیست دوچرخه سواری این استان را افتتاح خواهیم کرد.
وی هدف از افتتاح پروژه‌های ورزشی را ترغیب مردم به ورزش، ایجاد نشاط، تحرک جسمی و فیزیکی عنوان کرد و گفت: علاوه بر امکانات ورزشی که توسط این وزارتخانه افتتاح و در اختیار مردم قرار گرفته است، آموزش و پرورش، شهرداری ها، دانشگاه‌ها و نیروی مسلح هم امکاناتی را در حوزه ورزش در اختیار مردم قرارداده اند.
سلطانی فر با تاکید بر اجرای برنامه‌های توسعه‌ای وزارت ورزش و جوانان با هدف رونق بخشی به ورزش کشور افزود: مجموعه ورزش تلاش می‌کند تا امکانات ورزشی را هر روز برای مردم مناسب‌تر و بهتر کند. ۴۵ سال است که رویداد‌های ورزشی ایران و جهان را پیگیری می‌کنم و تقریبا اطلاعات مربوط به این حوزه ملکه ذهنم شده و بسیارخوشحالم که افتخار این را دارم که در این حوزه به انجام وظیفه مشغول هستم.
وزیر ورزش و جوانان موفقیت‌های ورزشکاران ایران در رویداد‌های مهم ورزشی را مورد توجه قرار داد و افزود: در المپیک آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، ورزشکاران مان با کسب ۶۲ مدال بیشترین تعداد مدال را پس از انقلاب به دست آوردند، ضمن اینکه در والیبال کاراته، کبدی، واترپلو و کشتی ورزشکارانمان نتایج بسیار خوبی کسب کردند. در مسابقات کبدی و در ۲ بخش مردان و بانوان به سلطه هندی‌ها خاتمه دادیم. همچنین در تنیس روی میز بعد از سال‌ها صاحب مدال شدیم و در واترپلو نهم تیم ایران مدال کسب کرد.
وی با مطلوب توصیف کردن عملکرد کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در خصوص حضور ورزشکاران معلول و جانباز کشورمان در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی هم گفت: خوشبختانه ورزشکاران ما در این دوره باکسب ۱۳۶ مدال و کسب رتبه سوم این بازی‌ها توانستند، نتایجی تاریخی از خود به جای بگذارند.
سلطانی فر در این خصوص ۶ مدال طلای شاهین ایزدیار و ۲ مدال ساره جوانمردی در تیراندازی را مورد توجه قرار داد و افزود: ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها توانستند، نتیجه‌ای تاریخی کسب کنند.
وزیر ورزش و جوانان همچنین موفقیت‌های المپیک جوانان و ارتقا جایگاه ایران از رده هفدهی به هفتمی را مورد توجه قرار داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وزیر ورزش وزارت ورزش جام ملت های فوتبال بازیهای آسیایی المپیک جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانان واقعی شهدا هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس اعلایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین شامگاه سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین که در محل سالن اجتماعات مجتمع لاله برگزار شد، اظهار داشت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند.

وی ادامه داد: عملیات غرورآفرین وعده صادق افتخارآفرینی و حماسه‌سازی تاریخی سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی بود که بار دیگر عظت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: وقتی که ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی افتخارآفرینی می کنند این سپاهیان عزیز هستند که حامی و مشوق همیشگی‌شان هستند.

اعلایی مقدم یادآور شد: امروز نیز همه مردم خاصه جامعه ورزشی استان قزوین این افتخار آفرینی بزرگ (عملیات وعده صادق)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویند.

وی تصریح کرد: جامعه ورزشی استان قزوین قدردان خانواده‌های معظم شهدا بوده و تا به امروز نیز بسیاری از مدال‌آوران مسابقات جهانی و کشوری مدال‌های خود را با افتخار به خانواده‌های معظم شهدا اهدا کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، افزود: ورزشکاران خوب می‌دانند که وارثان کدام بزرگ مردان هستند و همیشه یاد و خاطره شهدا را در در مجامع بین‌المللی ورزشی زنده نگه می‌دارند.

به گزارش تسنیم، در پایان این یادواره شهدا از کتاب مدالی از جنس پلاک(خاطره شهدای ورزشکار استان قزوین)که با حمایت سپاه صاحب الامر(عج) و شهرداری قزوین چاپ و منتشر شده بود رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است