Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر با اشاره به خدمات دهی گسترده این بانک به علاقمندان حوزه کتاب و کتابخوانی طی سال‌های اخیر ،گفت: حمایت از بزرگترین رویداد فرهنگی در شمالغرب کشور با تمام توان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش صدای ایران مهدی اکرمی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز به عنوان بزرگترین و پرمخاطب ترین نمایشگاه کتاب کشور بعد از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران محسوب می شود،افزود: تلاش می‌شود بهترین و به روزترین خدمات بانکی به بیش از 900 ناشر کشور در این نمایشگاه ارایه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه اعتباری بالغ بر ١٧میلیارد ریال به نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز اختصاص داده شده است،ادامه داد: با توجه به وسعت برگزاری این نمایشگاه در چندین سالن مجزا ، تدابیر لازم برای استقرار خودپردازهای سالنی و سیار اندیشیده شده است.
اکرمی با بیان اینکه 22 هزار بن کارت در طول برگزاری نمایشگاه به متقاضیان واجد شرایط ارایه خواهد شد،تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از ٢٩ تا ٤ آبان ماه برگزار و همه خدمات بانکی شامل توزیع بن کارت، واریز و برداشت نقدی، افتتاح حساب ،خدمات بانکداری الکترونیکی و ... ارائه می شود.
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر با تاکید بر اینکه حضور بانک شهر در نمایشگاه های کتاب استانی طی سال های اخیر تحسین همگان به ویزه اهالی حوزه کتاب را در پی داشته است؛ گفت: این موضوع مسئولیت بانک برای افزایش کیفیت خدمات را سنگین‌تر کرده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است

شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه ۷ و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه 7 و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، نظافت حین و قبل از برگزاری مراسم، مکاتبه با بهشت زهرا برای دریافت 10 دستگاه شاتل، زیباسازی، گل‌آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ  برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری ... تنها بخشی از مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در خصوص آن به بحث و گفتگو پرداختند.

در ادامه نصراله آبادیان؛ شهردار منطقه 7 گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است پس باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود نیز در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: از چندین هفته قبل جلسات منظمی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی(ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

نمایشگاه کتاب در سال آینده در "شهر آفتاب" برگزار خواهد شد

شهردار منطقه 7 یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده باید تا هفته آینده دسته‌بندی شده تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.

در پایان حسین تیموری؛ مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بیان اقدامات اجرا شده در نمایشگاه پرداخت و از عوامل اجرایی شهرداری منطقه 7 برای فراهم کردن شرایط پذیرایی از شهروندانی که در این رویداد حضور خواهند یافت، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • پیرنگ جدی نمایشگاه امسال موضوع فلسطین و غزه خواهد بود
  • ساعت کار نمایشگاه کتاب و پیشنهاد گذاشتن صندوق رأی
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران الگوی مدیریتی مشارکت در بین رویداد‌های کشور است
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد/ چرا باز هم مصلی محل برگزاری شد؟