Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:54:06 GMT

تیم فوتبال دختران ایران وارد میانمار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۹۳۹۲

تیم فوتبال دختران ایران وارد میانمار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا دختران زیر ۱۹ سال از روز چهارشنبه در گروه ایران به میزبانی میانمار آغاز خواهد شد. تیم فوتبال جوانان بانوان از ساعت ۶ به وقت محلی (ساعت۳ بامداد به وقت تهران) وارد میانمار شد تا به مصاف حریفان خود در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی فوتبال جوانان بانوان آسیا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ملی پوشان پس از مستقر شدن در هتل Inya Lake و صرف صبحانه به استراحت پرداختند. بازیکنان طبق اعلام کادر فنی از ساعت ۱۷ به وقت محلی و ساعت ۱۴ به وقت تهران اولین تمرین خود را در زمین اصلی مسابقات برگزار خواهند کرد.

برنامه زمان بندی مسابقات ایران به شرح زیر است: 
چهارشنبه دوم آبان
ایران – لائوس – ساعت ۱۵

 یکشنبه ۶ آبان
میانمار – ایران – ساعت ۱۸

تیم های اول هر گروه به همراه دو تیم از بهترین تیم های دوم هر گروه به مرحله نهایی این رقابت ها را پیدا می کنند. بنابراین مرحله نهایی این مسابقات با حضور ۸ تیم برگزار می شود.  

کد خبر 4437580 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال دختران ایران فوتبال قهرمانی آسیا اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دوومیدانی تیم ملی فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران المپیک جوانان 2018 آرژانتین کارلوس کی روش کشتی فرنگی مجارستان تیم فوتبال السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد

عراق و تایلند با غلبه بر رقبای خود، صدرنشین گروه‌های A و B جام ملت‌های فوتسال آسیا شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از امروز (چهارشنبه) با برگزاری دیدارهای گروه‌های A و B رقابت‌ها آغاز شد.

در بازی افتتاحیه مسابقات، ویتنام مقابل میانمار با تساوی یک - یک متوقف شد. میانمار در جایگاه هفتادوسوم جهان قرار دارد و 34 پله پایین‌تر از ویتنام ایستاده است، اما توانست تیم ششم آسیا را متوقف کند تا اولین شگفتی جام را رقم بزند. تایلند نیز با نتیجه 3 بر یک موفق به شکست چین شد تا با سه امتیاز، در صدر جدول گروه A قرار بگیرد.

شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود

ازبکستان در گروه B با پیروزی 3 بر 2 از سد استرالیا گذشت و عربستان با نتیجه 5 بر یک برابر عراق شکست خورد. در این گروه تیم‌های عراق و ازبکستان در جایگاه‌های اول و دوم جای دارند.

فردا دیدارهای نخست گروه‌های C و D برگزار می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه، شاگردان وحید شمسایی از ساعت 12:30 (به وقت ایران) مقابل افغانستان صف‌آرایی می‌کنند.

حل مشکل همیشگی شرق آسیا برای تیم ملی فوتسال

برنامه دیدارهای فردای جام ملت‌های آسیا 2024 به شرح زیر است:

تاجیکستان - کره جنوبی، ساعت 10:30
ایران - افغانستان، ساعت 12:30
ژاپن - قرقیزستان، ساعت 14:30
کویت - بحرین، ساعت 17:30

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری