Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال جوانان بانوان از ساعت 6 به وقت محلی و ساعت 3 بامداد به وقت تهران وارد میانمار شد تا به مصاف حریفان خود در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی فوتبال جوانان بانوان آسیا برود.

ملی پوشان پس از مستقر شدن در هتل (Inya Lake) و صرف صبحانه به استراحت پرداختند.

بازیکنان طبق اعلام کادر فنی از ساعت 17:00 به وقت محلی و ساعت 14:00 به وقت تهران اولین تمرین خود را در زمین اصلی مسابقات برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه زمان بندی مسابقات به شرح زیر است:

چهارشنبه دوم آبان
ایران – لائوس – ساعت  15

یکشنبه 6 آبان
میانمار – ایران – ساعت  18

تیم های اول هر گروه به همراه دو تیم از بهترین تیم های دوم هر گروه به مرحله نهایی این رقابت ها را پیدا می کنند. بنابراین مرحله نهایی این مسابقات با حضور 8 تیم برگزار می شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال جوانان بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ برتری شاگردانش در نبرد با آرسنال و صعود آنها به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را نتیجه‌ای عادلانه می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در واکنش به برتری یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش برابر آرسنال در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها به شبکه BeIN Sports گفت: بازی در نیمه اول یک شطرنج تمام عیار بود. هیچ تیمی نمی‌خواست اشتباه اول را مرتکب شود. به همین دلیل دو تیم محافظه‌کارانه بازی می‌کردند. هم ما موقعیت‌ داشتیم و هم آرسنال. بین دو نیمه به تیم دلگرمی و روحیه دادیم و از بازیکنان خواستیم شهامت بیشتری نشان دهند. بعد از آن بازی روان‌تر و بهتری ارائه کردیم و حق‌مان بود که برنده شویم.

توخل افزود: همیشه بازی کردن در حضور هواداران بهتر است. با هر تکل و هر حرکت خوبی که داشتیم، حمایت آنها را احساس می‌کردیم و این جانی دوباره به بازیکنان‌مان می‌داد. حالا در نیمه نهایی هستیم اما رد شدن از این مرحله مستلزم آن است که همه بازیکنان عملکردشان را یک سطح بالاتر ببرند و برای این کار ما باز هم به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم.

رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ

 

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ ادامه داد: در حالی بازی کردیم که نیمکت‌‌مان سه جای خالی داشت، اما روی نیمکت حریف هیچ بازیکنی غایب نبود. نبود دیویس، کومان و گنبری سرعت تیم ما را کاهش داده است. بنابراین مجبور بودیم راهی برای جبران آن پیدا کنیم و به لطف تلاش سایر بازیکنان این هدف محقق شد. بزرگترین تبریک‌ها و تحسین‌ها را به تیمم می‌گویم. واقعاً خوشحالم.

توماس توخل و شاگردانش در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان رئال مادریدی خواهند بود که با حذف منچسترسیتی در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار گرفته است. این بازی سه‌شنبه 11 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران