Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@06:01:23 GMT

ثبت نام حدود ۳۹۵۰۰زائر استان مرکزی در سماح

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۹۴۳۵

ثبت نام حدود ۳۹۵۰۰زائر استان مرکزی در سماح

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی امروز دوشنبه در گفتگو با رادیو اربعین با اشاره بر اینکه امسال برای اولین بار صدور ویزای اربعین در داخل استان انجام می شود تصریح کرد: تا کنون ۳۲ هزار و ۷۴۴ روادید صادر شده و ۵ هزار روادید نیز آماده صدور است.

وی با تاکید بر فعالیت های گسترده استان مرکزی در مراسم اربعین گفت: استان مرکزی با برپایی ۲۸ موکب در خاک عراق با یکهزار و ۳۶۰ خادم و پخت بیش از ۳۶۴ هزار و ۸۰۰ وعده غذایی در خدمت زائرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی افزود: در داخل کشور نیز استان مرکزی یک موکب با پخت روزانه ۱۵ هزار وعده غذایی در پایانه مرزی مهران مستقر نموده است.

وی ادامه داد: یک تیم پزشکی نیز در قالب درمانگاه علوم پزشکی و سپاه اراک در مرز مهران آماده خدمت رسانی به زائرین است.

حقیقی با تاکید بر اینکه بدون داشتن روادید به هیچ عنوان امکان تشرف به زیارت اربعین وجود ندارد خاطر نشان کرد: تا دو روز مانده به اربعین صدور روادید در این استان انجام می پذیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی در خاتمه خاطر نشان کرد: تمام تمهیدات لازم رفاهی و امتیتی برای رفاه و آسودگی زائرین در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4437555

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر گرگان مرز مهران کرمانشاه مشهد یاسوج شهرکرد شیراز خرم آباد خبرگزاری مهر خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: از ۴۱۱ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهررضوانشهر ۲۲۷ متقاضی تأیید نهایی شدند.
سعید کاشفی افزود: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در رضوانشهر، طرح ۲۶۰ واحدی در قالب گروه ساخت تعریف و در مرحله صدور پروانه ساخت است.


وی ادامه داد: این طرح ۲۶۰ واحدی در قالب ۱۳۰ پلاک در زمینی به مساحت ۲۶ هزار مترمربع ساخته می‌شود.
کاشفی بیان کرد: تاکنون نقشه‌های معماری و سازه طرح به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهیه و مراحل صدور پروانه ساخت انجام شده است.

به گفته وی، قرعه کشی مرحله اول ۲۶۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر برای ۵۲ نفر انجام و ۶۵ نفر دیگر هم در مرحله دوم برای معرفی به بانک پالایش شده‌اند.
رضوانشهر از توابع بخش مرکزی شهرستان تیران و کرون، طبق آخرین سرشماری، بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و در ۶۴ کیلومتری مرکز استان اصفهان واقع است.

دیگر خبرها

  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • هزینه ارزی حج تمتع ۱۴۰۳ چند دلار است؟
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه