Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای ائتلاف سعودی- آمریکایی اعتراف کرده اند که مسجدی در سوریه را به منظور هدف قرار دادن عناصر داعشی، بمباران کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه خبری «swissinfo» نیروهای ائتلاف سعودی ـ آمریکایی به هدف قرار دادن مسجد سوریه اعترف کرده‌اند و اعلام کرده‌اند: قصد آنان هدف قراردادن گروهک تروریستی داعش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کلنل شون رایان؛ سخنگوی ائتلاف سعودی ـ آمریکایی گفت: گروهک تروریستی داعش از مسجد برای انجام عملیات های خود استفاده می کند و ما این مسجد را زیر نظر داشته ایم.

 

دیده بان حقوق بشر سوریه که مقر آن در انگلیس است، گفت: 41 نفر از جمله 10 کودک در حمله به مسجد عثمان بن عفان در منطقه السوسه و اطراف آن در دو روز پنج شنبه و جمعه کشته شده اند و همچنین این مرکز ادعا کرد که بیشتر آنان از عراقی های نزدیک به عناصر دولت اسلامی بوده اند.

 

وزارت امور خارجه سوریه پس از این حمله، اعلام کرد: جنگنده های ائتلاف سعودی – آمریکایی مرتکب جنایت شده اند و این حملات منجر به کشته شدن 62 شهروند در منطقه السوسه در روستاهای نزدیک به استان دیر الزور شده است.

 

دمشق، نیروهای آمریکایی و بین المللی در سوریه را به راه اندازی عملیات بی رحمانه متهم کرد و از سازمان ملل خواست تجاوزکاران را مجازات کند.

 

 

 

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین عربستان پیاده روی اربعین سازمان اوقاف و امور خیریه کانون های مساجد مقام معظم رهبری مجلس اینفوگرافی موکب ائتلاف آمریکایی سعودی بمباران سوریه مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد

یک مقام آمریکایی از حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق موسوم به «عین الاسد» خبر داد.

به گزارش مشرق، یک مقام آمریکایی اعلام کرد که یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق هدف قرار گرفته است.

رویترز با نقل این خبر از این مقام آمریکایی اعلام کرد که پایگاه نظامی «عین الاسد» واقع در عراق هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش رویترز این مقام آمریکایی مدعی شد که تلفات جانی یا مالی در نتیجه این حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد مخابره نشده است.

هنوز هیچ طرفی مسوولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

شب گذشته نیز پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر سوریه با ۴ موشک و پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

به گفته خبرنگار المیادین در حلب، این دو پایگاه مهم نظامی آمریکا در شرق سوریه با فاصله کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفتند.

گفته شده است که اطلاعات دقیق از تلفات مستقیم در داخل پایگاه آمریکایی در خراب الجیر خبر می‌دهد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • خنده های جالب تحلیلگر آمریکایی در واکنش به اینکه مردم ایران به رضاپهلوی و بمباران ایران توسط اسرائیل علاقمند هستند + فیلم
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • اندیشکده آمریکایی: روسیه خود را برای جنگ با ناتو آماده می‌کند
  • ادعای مهم اندیشکده آمریکایی؛ روسیه خود را برای یک جنگ بزرگ آماده می‌کند