Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک تجارت با متناسب سازی و ایجاد ارزش افزوده در سامانه های بانکی خود، در راستای حفظ و رعایت حقوق شهروندی نابینایان گام برمی دارد.
  
به گزارش صدای ایران به منظور خدمت رسانی به نابینایان کشور ، این بانک با ایجاد نسخه جدید اپلیکیشن پات و تجهیز هفده شعبه خود به سامانه بانکی نابینایان، در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و تسهیل دسترسی این عزیزان به ارائه خدمات بانکی اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باجه های ویژه‌ی ارائه خدمات در شعب بانک تجارت به گونه ای طراحی شده تا کاربران نابینا یا کم بینا در کوتاه ترین زمان و بدون نیاز به حضور همراه از خدمات بانک استفاده کنند. این سامانه در شهرهای کرج، یاسوج، مشهد، اصفهان، تبریز، بوشهر، تهران(دوشعبه) شیراز، قزوین، قم، سنندج، رشت، خرم آباد، ساری، اراک و یزد افتتاح شده است.
این بانک به منظور تسهیل استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک برای نابینایان و کم بینایان، اقدام به انطباق وب سایت اینترنتی خود با استاندارد نرم افزارهای خوانشی نابینایان کرده است تا این قشر از هموطنان با استفاده از      نرم افزارهای رایگان همچون NVDA (که امکان دریافت آن از طریق سایت بانک نیز فراهم است) نسبت به استفاده از خدمات سایت از قبیل: استفاده از خدمات اینترنت بانک، دریافت نرم افزارهای موبایل بانک تجارت، خدمات انتقال وجه، انواع خدمات کارت، فهرست شعب مجهز به خودپرداز گویا، دریافت شماره شبا، دریافت اطلاعات مربوط به خدمات و تسهیلات، ارتباط با مدیران و مرکز ارتباط با مشتریان اقدام کنند.  
بانک تجارت در راستای حفظ امنیت و استفاده از چارچوب های استاندارد استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی، نسبت به فعال کردن امکان صوتی CAPCHA ( تصویر امنیتی) نابینایان و کم بینایان در بخش ورود به اینترنت بانک اقدام کرده است تا با شنیدن و تایپ از طریق صفحه کلید به امکانات موجود در سامانه، دسترسی پیدا کرده و امور بانکی خود را انجام دهند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار رئیس و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه بوشهر، اظهار داشت: رضایتمندی مردم از بانک مهر بوشهر نشان از تعامل این بانک با مردم و درک مردم از این است که بانک در مقام خدمت است.

وی با اشاره به سه شکل نظام بانکی، افزود: یک بانک باید در فضای خدمتگزاری اقدامات حمایتی انجام دهد و تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد پایین و اقساط درازمدت به مردم ارائه کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یادآور شد: نظام بانکداری کشور دچار بیماری جدی است و اثرات آن به جای دیگر هم اصابت می کند.

وی خواستار تسریع در ارائه خدمات بانکی به ویژه در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری شد و عنوان کرد: روابط عمومی بانک مهر باید کارهای بزرگی که این بانک انجام داده است را با ارتباط گیری با صداوسیما و تولید کلیپ های کوتاه منعکس کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: خدمات به موقع و قرض الحسنه باعث اعتماد و مراجعه بیشتر مردم شده و می تواند این بانک را به عنوان یک مدل و الگو مطرح کند.

وی تاکید کرد: بانک ها در زمینه ارائه خدمات اجتماعی به مردم به ویژه نیازمندان مانند توزیع بسته های معیشتی ورود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار افزایش شعبات بانک مهر ایران در استان بوشهر شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وام خرید خودرو؛ شرایط جدید و مبلغ وام خودرو بانک‌ها اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • جزئیات و شرایط وام فوری بانک ها در سال 1403 | کدام بانک‌ها وام فوری می‌دهند؟
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • ارائه بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲