Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با صدور حکمی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را منصوب کرد.

به گزارش مهر، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها طی حکمی حجت‌الاسلام محمدمهدی صالحی را به سمت معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام رستمی گفت: اگر بخواهیم وظایف و رسالت نهاد را ارزیابی کنیم، یک بخش اصلی بار نهاد بر دوش عزیزان مسئولین دفاتر نهاد است. اما ما یک بخش ستادی هم داریم که به‌صورت ویژه به حوزه مأموریت‌های نهاد می‌پردازد و ارتباط همزمان با وزارت‌خانه‌ها، تشکل‌های دانشجویی، مجموعه کانون‌ها، ائمه جماعات و فضای دانشگاه دارد و تأمین محتوا برای دفاتر نهاد را نیز عهده‌دار است که این بخش ستادی همان معاونت فرهنگی است.

وی ادامه داد: مجموعه معاونت فرهنگی نیروهای خبره و متخصص در حوزه خود را داراست. دوستانی که در حوزه مدیریت سیاسی هستند معمولا سابقه تشکلی داشته و فضای تشکل‌ها را به‌خوبی می‌شناسند. در بخش مدیریت فرهنگی نیز دوستانی حضور دارند که متخصص، خلاق و فعال هستند.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها ضمن اشاره به اینکه ستاد و مجموعه حوزه مدیریت عمره و عتبات دانشگاهیان، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مجموعه‌های مرتبط با این معاونت هستند، خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن معاون فرهنگی، انتظار می‌رود انتظاراتی که در گذشته و حال از این معاونت می‌رفته، به‌صورت هم‌افزا در فضای معاونت فرهنگی نهاد محقق و دنبال شود.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی هم به لحاظ قانونی و ساختاری دارای ظرفیتی بزرگ است و هم از نظر نیروهایی که در خود جای داده است دارای ظرفیت مطلوب است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: مجموعه طرح راهبری که راهبرد اصلی نهاد برای حرکت رو به جلو است، مجموعه دانشجویان خارجی و مجموعه خواهران نیز همه جزئی از مجموعه معاونت فرهنگی و سیاسی هستند که در کنار سایر بخش‌های این معاونت باید به سطحی که انتظار می‌رود رسانده شوند.

حجت‌الاسلام رستمی تصریح کرد: هنوز ما به آن موضع معاونت فرهنگی سیاسی که تراز هست نرسیده‌ایم و ان‌شاءالله در دوره حجت الاسلام صالحی باید برسیم. حجت الاسلام صالحی یکی از مسئولین نهاد دارای خلاقیت، خوش‌فکری، پیگیری، جدیت و آشنایی به حوزه فعالیت‌های نهاد بودند و وی یکی از مسئولین نهادی بودند که تراز و مطلوب این مجموعه دانشگاهی بود و ان‌شاءالله در سمت جدید نیز کار را با همین جدیت و پشتکار دنبال خواهند کرد.

وی کرد: یک بخشی که ما هنوز برای آن مطالبه‌ای از عزیزان فعال در دفاتر نکرده‌ایم، موضوع تولید و تأمین محتوا برای مجموعه صف است که یکی از انتظارات از حوزه ستاد این است که این اتفاق بیفتد

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر بذرپاش حکم جدید صادر کرد

به گزارش تابناک، دکتر مهرداد بذرپاش طی حکمی در آخرین روز اداری سال 1402 ، دکتر سید عبدالمجید شجاع را بعنوان مشاور عالی و رئیس سازمان حراست وزارت راه و شهرسازی منصوب نمود. 


در سوابق دکتر شجاع علاوه بر خانواده شهید، معاونت امور حقوقی و مجلس معاونت علمی و فناوري رياست جمهوري و بنیاد ملی نخبگان کشور، عضو ستاد توسعه زیست فناوری، عضو هيئت مديره سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت، رئيس شورای تخصصی بهداشت و روان سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت، نمايندگی مجلس شورای اسلامی، عضو هيئت رئيسه و مخبر كميسيون انرژي مجلس شورای اسلامی، ریاست دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی، عضو هيئت امنا دانشگاه خليج فارس، عضو هيئت امنا دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی، مسئول بسيج جامعه پزشكی استان بوشهر، عضو شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان بوشهر، عضو فعال در راه‌اندازی كميته انقلاب اسلامی بوشهر و همچنین جهاد سازندگی استان بوشهر دیده می شود.


لازم به توضیح است در اواخر دوران تصدی وزارت سردار مهندس رستم قاسمی با اصرار آن مرحوم، دکتر شجاع با حفظ سمت در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به سمت سرپرست حراست این وزارتخانه منصوب گردید که امید است با حضور دکتر بذرپاش ومدیری باتجربه مانند دکتر شجاع با سوابق درخشان تخصصی اش بتوانندجو پر تلاطم این وزارتخانه بزرگ و طویل رابه آرامش و نظم و انضباط برسانند.

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • انتصاب در وزارت راه و شهرسازی
  • دکتر بذرپاش حکم جدید صادر کرد
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • موفقیت طرح جوانی جمعیت در گرو همت همگانی است
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای
  • ۵۰ایستگاه فرهنگی درسواحل استان بوشهر ایجادشد/استقرار۲۹ناجی غریق