Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و ارتقای کیفیت خدمات بانکی، تجهیزات و امکانات ویژه‌ای را برای روشندلان در شعبه‌های خود ایجاد کرده است.

به گزارش صدای ایران خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: این تجهیزات با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روزآمد، امکان استفاده از خدمات بانکی را به صورت دیداری و شنیداری و بدون نیاز به حضور همراه فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح کلیه‌ی ضوابط و قوانین امنیتی رعایت شده و روشندلان از طریق دستگاه برجسته‌نگار و با استفاده از دستیار صوتی، کلیه‌ی امور بانکی را انجام می‌دهند. وی ادامه داد: این دستگاه مجهز به صفحه کلید و نمایشگر بریل بوده که روشندلان می‌توانند با استفاده از صفحه کلید، تمامی فرم‌های بانکی را تکمیل کرده و سایر عملیات بانکی مورد نیاز خود را اجرا کنند. نوشتار موجود در فرم‌های بانکی از طریق نمایشگر بریل در دستگاه برجسته‌نگار به صورت لمسی قابل خواندن برای روشندلان است.
رفیعی تصریح کرد: مشتریان روشندل با استفاده از این سامانه و بدون نیاز به حضور همراه، فرم‌های درخواست انواع عملیات بانکی مثل افتتاح حساب، دریافت و واریز وجه، خدمات کارت و... را با استفاده از ورودی و خروجی‌های صوتی و بریل تکمیل می‌کنند، سپس فرم‌های تکمیل شده توسط چاپگر باجه پرینت شده و برای انجام عملیات در اختیار مسئول باجه قرار می‌گیرد. وی خاطر نشان کرد: ارائه خدمات ویژه‌ برای روشندلان در برخی از شعبه‌های بانک راه‌ا‌ندازی شده و در سایر شعبه‌ها در دست توسعه است.
مدیر روابط‌عمومی بانک‌ ضمن اشاره به سایر خدمات ارایه‌شده به معلولان افزود: بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، اقدام به مناسب‌سازی برخی از شعبه‌های خود برای تردد جانبازان و معلولان گرامی کرده‌است. این اقدام با تجهیز این شعبه‌ها‌ به رمپ، آسانسور یا جک بالابر، هم‌سطح کردن شعبه با پیاده‌رو و ... صورت گرفته‌است. همچنین این بانک‌ در اقدامی دیگر ویلچر پیشرفته جهت بهره‌مندی معلولان، به بنیاد معلولین فاطمه زهرا (س) ایرانیان اهدا کرد.
گفتنی است پیش از این نیز خدمات و تسهیلات ویژه‌ای جهت استفاده‌ی معلولان و روشندلان در شعبه‌های بانک پاسارگاد ایجاد شده‌است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک پاسارگاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ سود بین بانکی با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۱ درصد رسید.

بیشتر بخوانید: سقف برداشت از حساب‌های بانکی چقدر شد؟

این نرخ از ابتدای سال جاری با روند کاهشی همراه بود به جز هفته منتهی به ۲۹ فروردین ماه. نرخ بهره بین بانکی در هفته پایانی فروردین با افزایش همراه شدو با ۴ صدم درصد افزایش نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۲ درصد رسید.

نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به ۲۲ فروردین ماه با کاهش نیم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۴۸ درصد رسید. نرخ بهره بین بانکی که در هفته نخست فروردین ماه سال جاری ۲۳.۶۲ درصد شده بود در دومین هفته از نخستین ماه سال جدید با کاهش ۴ صدم درصدی همراه شد و به ۲۳.۵۸ درصد رسید.

این نرخ در هفته پایانی اسفندماه سال ۱۴۰۲ به ۲۳.۶۶ درصد رسیده بود که بالاترین نرخ بهره بین بانکی از آبان‌ماه به بعد محسوب می‌شود. بیشترین رکورد این نرخ در هفته نخست مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است. نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته منتهی به ۵ مهرماه سال ۱۴۰۲ با رکوردشکنی ۱۰ سال به ۲۳.۸۰ درصد افزایش یافته بود؛ البته بعد از آن روند کاهشی نرخ سود بین بانکی آغاز شد و در هفته نخست آبان‌ماه به ۲۳.۷۱ درصد کاهش یافت و بعد ان آن وارد کانال‌های پایین‌تر شد.

نرخ سود بین بانکی چیست؟

ممکن است بانک‌ها در دوره‌های مالی کوتاه‌مدت روزانه یا هفتگی با کسری یا مازاد نقدینگی روبه‌رو شوند. اگر بانکی دچار کسری نقدینگی شود، باید از طریق وام گرفتن آن را جبران کند تا به حالت تعادل برسد. برای اینکه بانک‌ها برای حل این مشکل به بانک مرکزی نیاز نداشته باشند، بازاری را به نام بازار بین بانکی تشکیل داده‌اند که در آن به یکدیگر وام دهند. اکثر وام‌های بین بانکی سررسید کوتاه‌مدت یک‌هفته‌ای یا کمتر دارند. وام‌دهی بانک‌ها به یکدیگر بر مبنای یک نرخ سودی است که به آن نرخ سود بین بانکی گفته می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228396 برچسب‌ها بانک مرکزی ایران

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • کاهش جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی