Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پرسپولیس پیش از دیدار با السد گفت: قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا سخت است اما ما با تمام وجودمان بازی می کنیم تا به این هدف برسیم.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان السد قطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس در مصاحبه با سایت AFC گفت: بعد از جام جهانی ما 4 یا 5 بازیکن خوب خود را از دست دادیم و به خاطر محرومیت از نقل و انتقالات نتوانستیم بازیکن جدیدی را به خدمت بگیریم. من در دو فصل گذشته به همراه پرسپولیس دو بار قهرمان لیگ برتر ایران شدم و خودم را مدیون پرسپولیس می دانستم و به همین خاطر نمی خواستم باشگاه را در شرایط سخت ترک کنم.

وی افزود: اصلا از تصمیم به ماندنم در پرسپولیس پشیمان نیستم چون اکنون در میان 4 تیم برتر آسیا هستم و این فرصت بزرگ را داریم که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم. ما در بازی رفت مقابل السد به خاطر نظم تیمی به پیروزی رسیدیم و هیچ شکی نداریم که بازی برگشت سخت خواهد بود.

دروازه بان تیم ملی ایران ادامه داد: به همبازی هایم گفتم که پیروزی ما در بازی رفت انتظارات را بالا برده است اما نباید فراموش کنیم که در فصل گذشته ما در مرحله گروهی در تهران موفق شدیم السد را شکست دهیم. به همین خاطر ما باید بار دیگر تلاش کنیم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم. قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا سخت است اما ما با تمام وجودمان بازی می کنیم تا به این هدف برسیم. السد مهاجمان بزرگی مثل اکرم عفیف و بغداد بونجاح دارد به همین خاطر هواداران باید از ما حمایت زیادی کنند تا بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم. من اطمینان دارم که تمام ایرانی ها سه شنبه پرسپولیس را حمایت خواهند کرد و اگر بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم خودمان را برای فینال آماده می کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: السد قطر پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی در مقابل الهلال راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم