Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ همزمان با هفته تربیت بدنی قرارگاه منطقه غرب ارتش اقدام به میزبانی متقابل چهارمین جشنواره بین‌المللی بیستون با مشارکت اداره ورزش جوانان استان کرمانشاه و فدراسیون و هیئت کوهنوردی و صعودی های ورزشی استان کرمانشاه نموده است.

سرگرد بهرام طاهری مسئول روابط عمومی قرارگاه منطقه غرب ارتش گفت : این فستیوال جهانی از تاریخ 97/7/29 لغایت 97/8/3 به مدت 5روزدر هتل لاله( کاروانسرای عباسی بیستون)در حال برگزاری است و بیش 130ورزشکار داخلی و خارجی از کشورهای برزیل، نروژ،سوئد، سوئیس، ، دانمارک، پرتقال، فرانسه،و ایران حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت  :در این جشنواره بیش از 25میهمان خارجی و یک تیم 9نفره ( 8نفر آقا، یک نفر خانم)از قرارگاه منطقه غرب نیروی زمینی ارتش به رقابت می پردازند و اولین رقابت در صعود به 750متری کام اژدها خواهد بود .

بهرام طاهری اهداف این جشنواره را شناساندن چهره‌های واقعی ورزشی ارتش در اذهان عمومی مردم و سرعت ، چابکی ، استقامت و آمادگی جسمانی کارکنان با اعزام تیم منتخب این قرارگاه به صعب العبورترین مسیر شناخته شده دیوار بیستون وهمچنین ایجاد انگیزه در کارکنان ارتش جهت حضور مستمر در فعالیتهای ورزشی و محک زدن ظرفیت‌های بالایی ورزشی قرارگاه منطقه غرب ارتش در نظر مسئولین و میهمانان داخلی و خارجی و آماده بکاری کارکنان قرارگاه منطقه غرب ارتش با هر شرایطی و هر ماموریتی که به آنها محول شود و همچنین تدوین برنامه اصولی و علمی در جهت حفظ و ارتقای توانمندی جسمانی کارکنان و نیز گسترش ای ورزش در سطح یگانهای تابعه و گنجاندن این چنین فعالیتهای در ریشه برنامه های آموزشی عنوان کرد .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری جشنواره صخره نوردی بیستون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حسن عربی گفت: باهدف رشد، توسعه و برند سازی گردشگری روستای هدف گردشگری بیابانک، احیاء و حفظ آئین و سنن قدیمی روستاها، حفظ و معرفی شیرینی سنتی گولاچ این منطقه، معرفی هویت اجتماعی و فرهنگی و افزایش شورونشاط اجتماعی در میان مردم، چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ بیابانک در روستای هدف گردشگری بیابانک برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرخه افزود: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات ازجمله برنامه‌هایی بود که برای رونق اقتصاد محلی و معرفی توانمندی‌های روستایی در این جشنواره انجام شد.

حسن عربی گفت: اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، پخت گولاچ و رونمایی از لوح ثبت ملی روستا ازجمله برنامه‌های این جشنواره بود.

او بابیان اینکه برای پخت گولاچ، از زردچوبه، آرد، آب، شکر، گلاب، تخم‌مرغ، زعفران، روغن کنجد و خمیرترش استفاده می‌شود، افزود: گولاچ برند مواریث معنوی روستای بیابانک به شمار می‌رود و برگزاری چندساله جشنواره گولاچ در این روستا نشان از اهمیت این نان در بین مردم این روستا دارد.

روستای بیابانک در فاصله ۷ کیلومتری جنوب شهر سرخه قرارگرفته است و این روستا در مقایسه با بسیاری از روستاهای کشور مساحت کوچکی را شامل می‌شود اما ازنظر جایگاه کیفی در سنت کهن دارای مقامی برجسته در ابداعات معماری و فرهنگی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902642

دیگر خبرها

  • کوهستان «پرآو» پتانسیل برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی غارنوردی را دارد
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز