Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان رضایی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «چارلی در تهران» به کارگردانی مهدی آقابابایی از اتمام ۹۰ درصد از کار تدوین این اثر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان رضایی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «چارلی در تهران» به کارگردانی مهدی آقابابایی درباره آخرین وضعیت این اثر گفت: تاکنون حدود ۹۰ درصد از تدوین این اثر توسط کاوه عزیزی به پایان رسیده است و فکر می‌کنم طی این هفته این مرحله از کار به طور کامل تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هنوز آهنگساز این اثر انتخاب نشده است، اظهار کرد: طی چند روز آینده با یکی از آهنگسازان برای ساخت موسیقی این فیلم به نتیجه می‌رسیم از همین رو فکر می‌کنم تا ۱۵ آبان ماه «چارلی در تهران» آماده نمایش شود ضمن اینکه برای اکران فیلم تصمیم‌هایی گرفته‌ایم، برای مثال به احتمال زیاد این فیلم پیش از آغاز سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر به نمایش درمی‌آید.

رضایی در پایان درباره دیگر فعالیت‌هایش عنوان کرد: فیلمنامه‌ دیگری تحت عنوان «فشن» دارم اما با توجه به اینکه این روزها درخواست پروانه ساخت به صورت آنلاین انجام می‌شود و دیگر نیازی به حضور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست، هنوز نتوانسته‌ایم اقدام به این امر کنیم چراکه برای ما ثبت نام در سامانه درخواست پروانه ساخت مقداری مشکل است اما فکر می‌کنم ظرف یکی دو روز آینده به کمک افراد دیگر بتوانم از این مرحله گذر کنم.

«چارلی در تهران» داستان زندگی سه بازیگر تئاتر را روایت می‌کند که یکی از آن‌ها علاقه‌مند به شخصیت چارلی چاپلین است و مدام لباس‌های او را می‌پوشد و کارهای او را انجام می‌دهد.

علیرضا خمسه، امیر غفارمنش، سیامک اشعریون، بهمن بهمن‌دار، سحر خزائلی، جواد زیتونی، علی رجایی، مجید علیزاده، حمیدربیعی، هادی رجایی مهر، سید مرتضی حسینی، رضا مرتضوی، سارا بهمن دار، مرضیه صولتی، علی حسن ناصری، مرضیه موسوی، علی صادق پور، محمد صادق پور، محمد شاهرخی و آرمان رضایی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

 

منبع:مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) الناز شاکردوست در اکران فیلم بی‌بدن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه طرح جامع فضای سبز به شورا
  • تدوین طرح جامع آب خام در سال جاری |‌ تهران از ۴۸ هزار هکتار کمربند سبز عبور کرده است
  • بارش باران و تگرگ در ایران از جمعه
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • دور دوم انتخابات در تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • (ویدئو) الناز شاکردوست در اکران فیلم بی‌بدن
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • همه سناریوهای روی میز صهیونیست ها | چرا گزینه جنگ منتفی است؟
  • برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران