Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ اقبال عباسی در ستاد آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان چهارمحال و بختیاری گفت : با توجه به فعالیت برخی از مردم استان در حوزه دام، طیور و کشاورزی مراقبت برای پیشگیری از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان باید مورد توجه باشد.

وی افزود: برای جلوگیری از شیوه احتمالی آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در چهارمحال و بختیاری دستگاه های اجرایی مرتبط استان در آماده باش کامل قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی تصریح کرد: اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری علاوه بر بهره گیری از توان دستگاه های اجرایی دولتی از ظرفیت بخش خصوصی، مردم و سازمان های مردم نهاد نیز برای جلوگیری از شیوع و یا مقابلع با این بیماری استفاده کند.

وی یادآور شد: ایستگاه های کنترل و قرنطینه در ورودی های چهارمحال و بختیاری فعال شود و نیروی انتظامی از ورود دام مشکوک و بدون مجوز به استان جلوگیری به عمل آورد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شهرداری ها و دهیاری های استان برای معدوم سازی و یا دفن اصولی و بهداشتی لاشه پرندگان احتمالی آلوده به آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان آمادگی داشته باشند.

وی گفت: شناسایی مکان های پرخطر و در معرض آسیب این نوع بیماری و اطلاع رسانی به موقع، شفاف و علمی به مردم در اولویت قرار گیرد.

عباسی تاکید کرد: با مدیریت بهنگام و بهره گیری از ظرفیت علمی نیروهای دولتی، مردمی و سازمان های مردم نهاد به راحتی می توان از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان جلوگیری کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی پرندگان چهارمحال و بختیاری دستگاه های اجرایی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری آمده است؛ فعالیت این ناپایداری‌های همرفتی از امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و احتمال تگرگ ظاهر می‌شود و تا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در سطح استان تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

رگبار باران و رعد و برق، صاعقه، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، احتمال رخداد تگرگ و مه در استان، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر از مخاطرات این سامانه است.

عدم توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در رانندگی و تنظیم آب ورودی استخر‌های پرورش ماهی و سایر اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری