Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@04:51:54 GMT

ممنوعیت تردد اتوبوس های اردویی از ساعت ۲۳ تا ۵ صبح

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۰۳۴۰

ممنوعیت تردد اتوبوس های اردویی از ساعت ۲۳ تا ۵ صبح

رکنا: مدیر کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی از درخواست به رئیس جمهور برای واردات اتوبوس‌های اردویی و ممنوعیت تردد اتوبوس های اردو از ساعت ۲۳ تا ۵ صبح برای افزایش ایمنی اردوها خبر داد.

علی رمضانی مدیر کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش درباره ایمنی اردوهای دانش آموزی گفت: دستورالعمل جدید اردوهای دانش‌آموزی هفته گذشته در شورای عالی آموزش و پروش به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین مساله ما حفظ امنیت دانش آموزان در اردوهاست. علاوه براین موضوع بنا بر اظهارات مسئولان برگزاری اردوی راهیان نور، مقام معظم رهبری هم بر تضمین امنیت این اردوها تاکید ویژه‌ای داشتند.

وی اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش تاکید بسیاری بر ایمنی اردوها دارند برای همین مقرر شد تا از اتوبوس‌های اردویی برای سفرها استفاده شود که این موضوع به زودی به صورت درخواست از جانب کمیسیون ایمنی به رئیس جمهوری ارائه می‌شود تا بتوانیم اتوبوس‌های جدید وارد کنیم. از سوی دیگر وزارت صنعت مکلف شده است تا طی سه سال اتوبوس‌های جدیدی که شاخص‌های ایمنی کمیسیون راه و ایمنی را داشته باشد در اختیارمان بگذارد. ساعت حرکت دانش آموزان برای اردوها از ساعت ۲۳ تا ۵ صبح نیز ممنوع شده است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

یک زن با وعده اربعین شهر را به هم ریخت! فیلم لحظه اقدام وحشیانه با یک سگ توسط راننده خودروی زنجانی + تصویر جسد خاشقجی در 3 صندوق سیاه به کنسولگری عربستان برگشت +آخرین عکس قبل از مرگ ۱۲ مرزبان ایرانی ربوده شده سالم هستند +اولین عکس و اسامی ابراهیم وقتی دید نسرین بچه دار می شود چه کرد؟! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شکار دختران بد حجاب با تاکسی خطی شک رضا از موقعی شروع شد که بیشتر موقع ها شارژ باطری موبایلم خالی بود تصویری زیبا در آسمان کربلا پدید آمد +عکس ماجرای درخواست اعضای دولت از مراجع برای مذاکره با رهبری در موضوع امریکا بدترین سرنوشت برای 2 کودک در رشت + عکس صحنه ای از تصادف واقعی خانم بازیگر ایرانی! + جزییات و عکس گفتگو با 2 فوتبالیست تحصیلکرده تهرانی که ثروتمندان تهرانی را نقره داغ می کردند + عکس این آقای مجری کلاهبردار بود! / او چه رازی داشت؟! یک روز شوهرم با زن دوستش صمیمی اش فرار کرد ! کوروش در زادگاه خود غریب است ! / روحانی و قانون همه پرسی تصاویر جدید خاشقچی لحظاتی قبل از قتل رضا رویگری: بی‌پولی باعث شد درمانم را متوقف کنم ! دستگیری جوان شروری که مخفیانه از دختران جوان در خانه اشان فیلم می گرفت خواستگار ناکام آبروی دختر جوان را در اینستاگرام به حراج گذاشت! خاشقجی چند لحظه قبل از مرگ به بن سلمان جواب رد داد و حکم قتل صادر شد! شلیک مرگبار خواستگار شکست خورده به خانم وکیل/ در لنگرود رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اتوبوس فرهنگی هنری صبح ساعت درخواست عکس ایران دختر زندگی قتل فیلم ایرانی پلیس پدر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در باند رفت‌وبرگشت محور قدیم کرج- قزوین، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ روز‌های شنبه، از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه و از ساعت هشت الی ۱۴ روز‌های چهارشنبه خواهد بود.

گفتنی است که این عملیات در روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای این عملیات نیز از کیلومتر صفر الی ۲ باند رفت‌وبرگشت محور قدیم کرج- قزوین خواهد بود و تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه