Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > ورزش‌های دیگر - همشهری آنلاین:
استادبزرگ پویا ایدنی در مسابقات بین‌المللی شطرنج هندوستان در گوا به مقام قهرمانی رسید.

مسابقات بین‌المللی گوا در هندوستان در سه جدول A,B,C برگزار شد.

در جدول A 288 شطرنج‌باز از 18 کشور شامل 22 استاد بزرگ حضور داشتند که در پایان 10 دور رقابت، استادبزرگ "پویا ایدنی" با کسب 8.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 امتیاز از 10 (7 پیروزی و 3 تساوی) مقتندرانه قهرمان این مسابقه شد.

لازم به ذکر است که پویا ایدنی در رده‌بندی اولیه مسابقات در رده پنجم قرار داشت.

"لون بابوجیان" ارمنستانی و "چاکراوارتی دیپان" از کشور میزبان هر دو با 8 امتیاز و به علت اختلاف پوئن‌شکنی به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

در همین زمینه: پرهام مقصودلو قهرمان شطرنج جوانان جهان شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند

به گزارش "ورزش سه"، هنوز چند هفته دیگر به پایان فصل 24-2023 باقیمانده ولی تکلیف قهرمان چندین لیگ اروپایی مشخص شده است. در میان پنج لیگ معتبر اروپا، لورکوزن و اینتر قهرمانی خود را مسجل کرده اند. در اسپانیا رئال مادرید هفت امتیاز دیگر نیاز دارد و در فرانسه نیز پی اس جی احتمالا قهرمان می شود. در لیگ برتر انگلیس اما رقابت قهرمانی داغ است.

 

بایرلورکوزن امسال برای بردن جام عجله داشت. چند هفته دیگر باقیمانده ولی آنها قبلاً قهرمان بوندسلیگا شده اند.

79 امتیاز پس از 29 بازی کافی بود تا اولین قهرمانی باشگاه در آلمان رقم بخورد. اما بایر تنها باشگاهی در اروپا نیست که توانسته است قهرمانی اش را مسجل کند.

اسلوان براتیسلاوا در حال حاضر در اسلواکی تاج و تخت را به دست آورده است، در حالی که 5 هفته به پایان مسابقات باقی مانده است. قهرمان اسلواکی در حال حاضر 16 امتیاز از تعقیب کننده خود اسپارتاک ترناوا جلوتر است. برای اسلوان این بیست و دومین قهرمانی در تاریخ باشگاه است.

همچنین  در ولز نیو سنتز بار دیگر بر لیگ برتر تسلط یافت و به طرز چشمگیری از عنوان قهرمانی سال قبل خود دفاع کرد. این تیم مانند لورکوزن هنوز در فصل جاری شکست نخورده است و تا کنون 20 پیروزی از 22 بازی لیگ را جشن گرفته است. 

قره باغ هم در آذربایجان تمام تلاش خود را کرد و یازدهمین قهرمانی خود را به دست آورد. هنوز شش هفته تا پایان لیگ باقی مانده است، اما اختلاف قره باغ از نفتچی باکو در حال حاضر 25 امتیاز است.

از عصر دوشنبه یک قهرمان دیگر از لیگ های معتبر اروپا مشخص شد: اینترمیلان. نراتزوری پیروزی 2-1 دربی را برابر میلان جشن گرفت و 5 هفته زودتر قهرمان شد.

با نگاهی به لیگ یک فرانسه، به نظر می رسد قهرمانی پاریسی ها مسئله زمان است و آنها یازده امتیاز از تعقیب کننده خود موناکو جلوتر هستند.

در اسپانیا، رئال مادرید در ال کلاسیکو عصر یکشنبه 3-2 پیروز شد و برتری خود را نسبت به بارسلونا به 11 امتیاز رساند. شش هفته هنوز باقیمانده و رئال هفت امتیاز دیگر می خواهد.

شرایط در انگلیس ولی کاملا متفاوت است. یک نبرد سه جانبه بین منچسترسیتی (73 امتیاز و یک بازی کمتر)، آرسنال (74) و لیورپول (74) وجود دارد. بنابراین رقابت می تواند تا پایان فصل هیجان انگیز باقی بماند.

دیگر خبرها

  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • بایرن با ۵ گل روحیه گرفت
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد