Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا سخت است اما ما با تمام وجودمان بازی می کنیم تا به این هدف برسیم.

به گزارش خبرگزاری میزان و به نقل از سایت AFC، علیرضا بیرانوند درباره بازی برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت‌و‌گویی را انجام داد که گزیده‌هایی را از آن در زیر از نظر می‌گذرانید:

*بعد از جام جهانی ما 4 یا 5 بازیکن خوب خود را از دست دادیم و به خاطر محرومیت از نقل و انتقالات نتوانستیم بازیکن جدیدی را به خدمت بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*خودم را مدیون پرسپولیس می‌دانستم و به همین خاطر نمی خواستم باشگاه را در شرایط سخت ترک کنم.

*اصلا از تصمیم به ماندنم در پرسپولیس پشیمان نیستم چون اکنون در میان 4 تیم برتر آسیا هستم و این فرصت بزرگ را داریم که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم. 

*در بازی رفت مقابل السد به خاطر نظم تیمی به پیروزی رسیدیم و هیچ شکی نداریم که بازی برگشت سخت خواهد بود.

*به همبازی هایم گفتم که پیروزی ما در بازی رفت با السد انتظارات را بالا برده است.

*قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا سخت است اما ما با تمام وجودمان بازی می کنیم تا به این هدف برسیم. 

*السد مهاجمان بزرگی مثل اکرم عفیف و بغداد بونجاح دارد به همین خاطر هواداران باید از ما حمایت زیادی کنند تا بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس بازی السد سایت AFC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود

در صورت کشیده شدن بازی پرسپولیس و آلومینیوم به پنالتی، شاید علیرضا بیرانوند به بازی بیاید.

طرفداری |  احتمال حضور علیرضا بیرانوند در سفر پرسپولیس به اراک وجود دارد، اما این دروازه‌بان باتجربه بازی در مرحله حذفی جام حذفی مقابل آلومینیوم را از دست خواهد داد.

بیرانوند که پیش از این به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، بازی‌های اخیر پرسپولیس را از دست داده بود، با وجود تلاش برای رسیدن به دیدار مقابل آلومینیوم، در نهایت نتوانست مجوز بازی از سوی کادر پزشکی باشگاه را دریافت کند.

با این حال، گفته می‌شود علیرضا بیرانوند تمایل زیادی به همراهی تیمش در سفر به اراک دارد و حتی در صورت کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی، خواهان حضور در درون دروازه پرسپولیس به جای امیررضا رفیعی است.

هنوز مشخص نیست که بیرانوند چه زمانی به میادین باز خواهد گشت، اما حضور او در کنار سایر بازیکنان پرسپولیس در سفر به اراک، می‌تواند روحیه این تیم را برای عبور از این مرحله از مسابقات افزایش دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • حاشیه کار دست بیرانوند داد | این دروازه بان جایگزین خوبی برای اوست
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند