Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فرمانده نيروي انتظامي گفت : با توجه به نياز به ارائه خدمات کلانتري در مناطق حاشيه اي طي يک سال گذشته 10 کلانتري در استان خوزستان و 4 کلانتري در حاشيه شهر اهواز به همت فرماندهي انتظامي استان و مسئولان مربوطه تأسيس شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، سردار "حسين اشتري" در حاشيه افتتاح کلانتري 28 "ملاشيه" شهر اهواز با سلام و درود بر شهداي استان خوزستان و به خصوص مردم مقاوم شهر اهواز، اظهار داشت: اميدواريم با افتتاح و راه اندازي کلانتري در حاشيه هاي شهر که نياز به ارائه خدمات دارند بتوانيم بيش از پيش در خدمت مردم باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي، افتتاح اين کلانتري را موجب خوشحالي مردم منطقه و ريش سفيدان، معتمدان و بزرگان محل عنوان کرد و اظهار داشت: اميدواريم تأسيس اين کلانتري موجبات خير و برکت براي مردم منطقه باشد.
عالي ترين مقام انتظامي کشور، افتتاح کلانتري در مناطق حاشيه اي را از ديگر اولويت هاي ناجا برشمرد و گفت: با توجه به شرايط مناطق حاشيه اي نياز ديديم که کلانتري در اين منطقه تأسيس کنيم.
سردار اشتري افزود: با توجه به نياز به احداث و ارائه خدمات کلانتري به مناطق حاشيه اي طي يک سال گذشته 10 کلانتري در استان خوزستان و 4 کلانتري در حاشيه شهر اهواز به همت فرماندهي انتظامي استان و مسئولان مربوطه تأسيس شده اشت.
فرمانده ناجا در پايان ابراز اميدواري کرد: با افتتاح اين کلانتري بيش از گذشته بتوانيم در خدمت مردم عزيز شهر اهواز و مناطق حاشيه اي آن باشيم و خدمات مورد نياز آنها ارائه دهيم.
گفتني است، فرمانده ناجا  در ديداري کوتاه با رئيس و کارکنان اين کلانتري گفت: ارتباط با ريش سفيدان، بزرگان و معتمدان محلي را از اولويت هاي برنامه هاي خود بدانيد و مطمئن باشيد هر چقدر اين ارتباط قوي تر باشد مي تواند امنيت و خدمت رساني را تقويت کند.
سردار اشتري بر لزوم اجراي مانور محلي توسط گشت هاي کلانتري تأکيد و تصريح کرد: مردم منطقه بايد احساس کنند که کلانتري ايجاد شده مي تواند درتامين امنيت و ارائه خدمات انتظامي به آنها موثر باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افتتاح حاشيه اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از امروز احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات خوزستان و در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: از فردا تا روز سه شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان خوزستان وجود خواهد داشت.

سبزه زاری عنوان کرد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتاً فعالی استان خوزستان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۹.۲ و کمینه دمای ۲۲.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6089931

دیگر خبرها

  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود