Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرداخت اضافات شایستگی در وزارت نفت چند ماه عقب افتاده‌است. رسمی‌های وزارت نفت می‌گویند این تاخیر تازگی دارد.

به گفته‌ی آنها هر ساله دستور پرداخت این مزایای مزدی تا تیرماه ابلاغ می‌شد حتی سال گذشته نیز قبل از تیرماه این مبلغ را دریافت کردیم اما امسال با وجود این که چند ماه از تیرماه گذشته هیچ خبری از پرداختِ این مبلغ نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارکنان رسمی نفت می‌گویند حتی زمان تقریبی پرداخت را مشخص نکرده‌اند و این موضوع نگران‌کننده است.

«اضافات شایستگی» بخشی از مزایای مزدی کارکنان رسمی نفت است که هرساله به آنها پرداخت می‌شود.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، این بانک که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات به آحاد ملت است، در سال ۱۴۰۲ به ۶۶ هزار و ۴۶۱ پرونده به مبلغ ۱۳۷ هزار و ۳۳۳ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد ۴ درصد پرداخت کرده است.

این در حالی است که در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، بانک سپه در مدت اشاره شده ۲۸ هزار و ۱۱۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال برای ۴۴ هزار و ۳۶۳ فقره پرونده اختصاص داده است.

بانک سپه همچنین مبلغ ۶۴ هزار و ۴۷۹ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال جمعاً بابت ۵۰ هزار و ۹۱۸ فقره تسهیلات اشتغالزائی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، استانداری‌ها، اشتغال زندانیان و بنیاد برکت مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۲ و ماقبل پرداخت کرده است.

این بانک همچنین به تعداد ۶ هزار و ۷۴۰ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به مبلغ ۳ هزار و ۶۳۳ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۲ و ماقبل پرداخت کرده است.

بانک سپه در مدت مذکور مبلغ ۳۹ هزار و ۴۶۹ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال به ۲۵ هزار و ۱۵۰ فقره پرونده تسهیلاتی در راستای قانون جهش تولید مسکن پرداخت کرده است.

کد خبر 6079600

دیگر خبرها

  • ادامه کاهش نرخ ارز در بازار
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • گلایه کشاورزان قزوینی از تاخیر در اختصاص آب
  • گلایه کشاورزان از تاخیر در اختصاص آب
  • میزان پرداخت تسهیلات ساخت و خرید مسکن اعلام شد
  • ۱۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ساخت، خرید و تعمیرات پرداخت شد
  • مهارت آموزی بیش از ۲۳۷ هزار نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح
  • پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن