Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید مرادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: اولین دوره تخصصی تربیت خبرنگار قرآنی در خراسان جنوبی به همت جهاددانشگاهی استان، اداره‌کل‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
وی افزود: کمک به نشر اخبار قرآنی، واکسینه کردن محیط‌های رسانه‌ای از رفتارها و هجمه‌های رسانه‌ای غرب و ایجاد انس و الفت در بین خبرنگاران با قرآن و در نهایت شناسایی شاخص‌ها، مبانی و مصداق‌های رسانه قرآنی از اهداف تعریف شده برای این دوره آموزشی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان‌‌جنوبی بیان کرد: در این دوره، کارآموزان با مفاهیم اصلی خبر، انواع تیتر و لید، اصول‌خبرنویسی، سوژه‌یابی و مصاحبه، زبان بدن و ارتباط‌ گیری و گزارش‌‌نویسی، عکاسی خبری، قرآنی بودن خبر، آشنایی با رسالت رسانه‌های معارفی و شیوه صحیح نگارش آشنا شدند.
مرادی ادامه داد: در این دوره ۱۰ ساعته که با حضور 40 نفر از فعالان قرآنی و علاقمندان به عرصه خبر برگزار شد، استادی از دفتر مرکزی ایکنا به آموزش خبرنویسی پرداخت.


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی فعالیت های قرآنی جهاددانشگاهی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی

جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: این روز‌ها برداشت گل محمدی از گلستان‌های خراسان جنوبی آغاز شده و قرار است این محصول معطر از سطح بیش از ۴۳۹ هکتار از اراضی استان برداشت شود.

او با اشاره به اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود ۷۸۶ تن گل محمدی در استان برداشت شود افزود: این میزان نسبت به پارسال ۱۵ درصد افزایش داشته است. 

جعفری اظهار کرد: بیشترین سطح زیرکشت گل محمدی در شهرستان سربیشه با ۲۱۵ هکتار، قاین ۵۳ هکتارو زیرکوه ۵۰ هکتار است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: ۵۰ درصد محصول تولیدی به صورت غنچه، گل‌تر و گل خشک به خارج استان صادر می‌شود.

او گفت: ۳۵۲ بهره‌بردار گل محمدی از اوایل اردیبهشت کار برداشت محصول را آغاز کرده و این کار تا نیمه خرداد ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد