Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان اردبیل اظهار داشت: در راستای بررسی موضوعات مسکن مهر، آماده‌سازی شهرک‌های مسکن مهر و مشکل تقسیط تسهیلات مسکن مهر این جلسه تشکیل و تصمیمات لازم در راستای حل این مشکلات اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات پروژه 528 واحدی مسکن مهر میراشرف بیان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد مسکن فروش اقساطی باقیمانده واحدهای احداثی مسکن مهر که اقساط‌بندی نشده‌اند ر انجام خواهند داد که انتظار می‌رود این موضوع با جدیت پیگیری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بر این اساس مقرر شد بانک مسکن به منظور حل مشکل تقسیط تسهیلات مهر و تحویل واحد متقاضیان مسکن مهر، تقسیط تسهیلات را به استناد قانون با اخذ نظر از مراجع قضایی توسط بانک عامل انجام دهد و در این حوزه اقدامات لازم انجام شود.

حیدری با اشاره به تکمیل زیرسازی معابر باقیمانده شهرک مهر نیایش تصریح کرد: در این زمینه شهرداری اردبیل نسبت به اجرای آسفالت معابر باقیمانده قبل از شروع بارندگی اقدام خواهد کرد که تصمیمات و رایزنی‌های لازمدر این زمینه انجام شده تا بتوانیم شاهد تحقق این مهم باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه سهمیه استان اردبیل در حوزه مسکن مهر احداث 42 هزار واحد مسکن بود، اظهار کرد: تاکنون 39 هزار واحد مسکن مهر در استان تکمیل و تحویل داده شده و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال زمینه برای اتمام سه هزار واحد باقیمانده نیز فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ع

احداث مسکن مهر در رادبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر تسهیلات بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی زنجان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای نهضت ملی مسکن در استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که از این تعداد برای یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده‌اند.

وی گفت: بر اساس آمارهای موجود درخواست دو هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

قزوینیان تصریح کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

کد خبر 748031

دیگر خبرها

  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند