Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@10:28:31 GMT

اسکولز نقش مهمی در پیشرفت رونالدو داشته است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۱۴۲۳

اسکولز نقش مهمی در پیشرفت رونالدو داشته است

میرالم پیانیچ، هافبک یوونتوس معتقد است که پل اسکولز، نقش مهمی در پیشرفت کریستیانو رونالدو داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو با کسب 5 توپ طلا و 5 قهرمانی چمپیونزلیگ، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود. ستاره 33 ساله بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید است و در تابستان، این تیم را با 112 میلیون یورو ترک کرد و به یووه پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال پیانیچ مدعی شد که پل اسکولز نقش پررنگی در پیشرفت رونالدو داشته است.

 

 

 

 

او گفت:" اگر به رونالدو در زمان حضورش در یونایتد نگاه کنید که به بهترین بازیکن جهان تبدیل شد، می‌توان متوجه شد که فوتبال او تغییر کرده است. او متمرکز تر بازی می‌کند. بارها از صحبت‌های رونالدو راجع به پل اسکولز و تمریناتش خوانده ام. همه می‌گویند که پل اسکولز فوق العاده است ولی نه به خاطر اینکه بقیه ضعیف بوده اند. او ساده کار می‌کرد و همین باعث شده بود که بازیکن فوق العاده ای باشد. فکر می‌کنم رونالدو از بازی او خیلی چیزها یاد گرفته است."

 

پیانیچ ادامه داد:" من کسی نیستم که بتوانم کارهای تکنیکی انجام دهم و علاقه ای هم ندارم. من دوست دارم ساده بازی کنم زیرا همین باعث می‌شود فوتبال زیباتر شود. کارهای ساده معمولا دشوارترین هستند، همه نمی‌توانند آنها را انجام دهند. آنقدری خوش شانس بوده ام که بازیکنانی مثل زیدان، ژاوی، اینیستا و پیرلو را از نزدیک تماشا کنم. آنها همیشه کار را برای تیمشان ساده می‌کردند."

 

پل اسکولز یوونتوس میرالم پیانیچ کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پل اسکولز یوونتوس میرالم پیانیچ کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت

رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد و حریف بایرن مونیخ در این مرحله شد. رئال در بازی برگشت یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی موفق به شکست منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی شد.

به نقل از آس، کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و گل هم زدیم. سیتی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و ما بسیار خوب در این بازی دفاع کردیم. ما اطمینان داشتیم که راهی دور بعد می‌شویم. لونین شب خوبی را تجربه کرد. تنها اینگونه می‌توان در خانه سیتی به پیروزی دست پیدا کرد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید ادامه داد: اینکه تیم برای پیروزی می‌جنگد و دست به فداکاری می‌زند واقعا خوشحال کننده است. ما کیفیت لازم را هم داشتیم. رودیگر با پنالتی‌ای که زد من را غافلگیر کرد و به نظرم همه چیز برای ما به خوبی پیش رفت. امشب واقعا بسیار خوب دفاع کردیم. رئال در شرایط سخت همواره می‌جنگد و راه مناسب را پیدا خواهد کرد. رئال مادرید هیچ‌وقت نمی‌میرد و تسلیم نمی‌شود.

آنچلوتی درباره صحبت‌هایی که پس از پایان بازی با گواردیولا داشت، گفت: او صعود به دور بعد را به من تبریک گفت و برای رئال آرزوی موفقیت کرد. او انسان خوبی است و همواره این را نشان داده و البته در یک باشگاه بزرگ حضور دارد.

سرمربی رئال مادرید در پایان درباره دیدار حساس برابر بارسلونا در ال کلاسیکو که یکشنبه هفته بعد برگزار می‌شود، گفت: ما مشکل بدنی نخواهیم داشت و خیلی زود خود را آماده این بازی خواهیم کرد. دست به کار بزرگی در شهر منچستر زدیم. شاید همه فکر می‌کردند که رئال قبل از بازی به خاطر نتیجه دیدار رفت، مرده و کار ما تمام شده، اما رئال هیچ‌وقت نمی‌میرد.

منبع: ایسنا

tags # رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • مواریس: لیاقت برد برابر ذوب آهن را داشتیم/ زمانی نام مرا صدا می‌زنند که دیگر نیستم
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • بهترین و ساده ترین روش پاک کردن کنگر کوهی
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان