Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

20 اکتبر روز جهانی مراقبت پرواز فرصت مغتنمی است تا با حضور در جمع کنترلرهای ترافیک هوایی از نزدیک از تلاش‌های این عزیزان در برقراری پروازهای ایمن و استاندارد تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، به مناسبت فرارسیدن 20 اکتبر روز جهانی مراقبت پرواز رحمت‌اله مه‌آبادی مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره و مرادی عضو هیات‌مدیره و راهبر هوانوردی به همراه اکبری معاونت هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و صفی‌نیا مدیرکل فرودگاه مهرآباد با حضور در جمع کنترلرهای مراقبت پرواز از زحمات کارکنان این واحد در طول سال گذشته تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مه‌آبادی با حضور در برج مراقبت از همکاران کنترلر مهرآباد برای انجام پروازهای ایمن و استاندارد تشکر و قدردانی کرد و گفت: طرح بزرگ احداث باند بتنی مهرآباد در شرایطی به اجرا درآمده است که نه‌تنها مهرآباد دقیقه‌ای هم تعطیل و غیرعملیاتی نشد بلکه کنترلرهای مراقبت پرواز در واحدهای تقرب و برج و تمام عوامل زمینی و مهندسان فرودگاه، اجازه ندادند تا پروازها و مسافر در این فرودگاه، ذره‌ای از ایمنی آن‌ها کاسته شود؛ و این فرصت مناسبی است برای تشکر و قدردانی از زحمات همکاران محترم در طول اجرای عملیات عمرانی سطوح پروازی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد که زحمت مضاعفی را تقبل کرده‌اید.

ایشان با حضور در برج مراقبت فرودگاه مهرآباد با گفتگو با همکاران کنترلر به خواسته‌ها و مسائل مطرح این عزیزان گوش و در خصوص همراهی و تحقق خواسته‌های آن‌ها در خصوص موضوع بهسازی ساختمان تکنیکال بلاک قول مساعدت و تسریع در انجام پروژه را دادند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه مهرآباد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ترافيک هوايی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی

به گزارش جام جم آنلاین، جعفر یازرلو اظهار کرد: ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به‌دلیل مشکلات ناشی از ابطال یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام‌شده محدودیت عملیاتی اعمال‌ شده در فرودگاه‌ ها برطرف و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی‌شده هستند.

وی خاطرنشان کرد: مسافران محترم می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

همچنین رضا کارگر -مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها- اعلام کرد: تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت بازگشت. اما همچنان از مسافران تقاضا می‌شود، پیش از عزیمت به فرودگاه از اطلاعات پرواز را چک کنند.

ساعاتی پیش با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، پرواز برخی از فرودگاه‌ها از جمله مهرآباد تهران با تعلیق مواجه شد.

دیگر خبرها

  • پرواز رم ـ تهران به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • پرواز تهران ـ رم به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • محدودیت پرواز فرودگاه مهرآباد و امام لغو شد
  • تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس