Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:54:01 GMT

کودک گچسارانی در بشکه آب جان باخت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۱۴۴۵

کودک گچسارانی در بشکه آب جان باخت

گچساران - ایرنا - رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پسربچه سه ساله ساکن روستای سرابننیز گچساران در بشکه آب غرق و جان خود را از دست داد.

جلال پوران فرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کودک برای بیرون آوردن دمپایی خود به درون بشکه آبی که در منزل نگهداری می شد رفته و در بی خبری والدین پس از سه ساعت خفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از آگاهی والدین این حادثه به فوریت های پرشکی گزارش شد اما به دلیل استرس خانواده کودک او را به بیمارستان رساندند اما کودک جان باخته بود.
وی همچنین از وقوع 28 فقره تصادف در شبانه روز گذشته در جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
پوران فرد افزود:حوادث رانندگی در 24 ساعت گذشته در این استان 38 نفر مصدوم بر جا گذاشت.
وی افزود: در مجموع 1 مصدوم توسط تکنسین‌های اورژانس در محل به صورت سرپایی مداوا و 37 مصدوم در بیمارستان‌های استان بستری شدند.
پوران فرد ابراز داشت: هم اکنون 43 پایگاه امداد جاده و 2 پایگاه امداد هوایی با حدود 240 نیروی عملیاتی و 60 نیروی ستادی در این استان فعالیت می‌کنند.
20 هزار مأموریت در سال جاری از سوی امدادگران کهگیلویه و بویراحمد انجام شده که بیش از 6 هزار مأموریت در بخش سوانح جاده‌ای بوده است.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 6 هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان 142 کیلومتر بزرگراه، 505 کیلومتر راه اصلی، یک هزار و 238 کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.
این استان دارای بیش از 40 گردنه خطرناک و حدود 1500 کیلومتر نقاط حادثه خیز دارد.
حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال 1390 تا 1395 بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشته است.
/1662/8143

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي غرق شدگي كودك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ کاظم فلاحی دوست گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در ۲ روز اخیر موفق به انجام ۱۲ عملیات امدادرسانی شدند.

وی تاکید کرد: در این مدت ۶۰ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی آسیب دیده از بارندگی‌های سیلابی امداد و نجات شدند و ۱۶۰ کیلوگرم نایلون نیز بین آنان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این مدت حوادث گوناگونی مانند سیل آبگرفتگی و در راه ماندگان رخ داد.

وی افزود: ۴۸ ساعت گذشته تاکنون ۱۲ تیم امدادی، ۳۰ نفر نیروی عملیاتی، هشت دستگاه پیکاب و ۶ دستگاه پمپ لجن کش به مناطق حادثه دیده کهگیلویه و بویراحمد اعزام و امدادرسانی انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره حوادث احتمالی و امدادرسانی در کمترین زمان ممکن است.

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد