Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ تیم بسکتبال شهرداری تبریز فصل قبل، درست در شب شروع مسابقات برای ورود به لیگ برتر اعلام آمادگی کرد و در نهایت فصل را با قهرمانی به پایان برد. داستان حضور تبریزی‌ها در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال هم روند پارسال را طی می‌کند و مخالفت‌های فرمانداری تبریز باعث شد که ورود این تیم با مشکل روبرو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد فتحی دبیر هیئت بسکتبال تبریز درباره آخرین وضعیت این تیم توضیح داد: صبح دیروز با سلیمانی معاون مالی و اداری شهرداری کلان شهر تبریز جلسه داشتیم. تیم بسکتبال تبریز پارسال قهرمان لیگ برتر شده و نماینده ایران در مسابقات غرب آسیا است. سلیمانی هم سابقه ۱۲ سال حضور در هیئت رئیسه باشگاه شهرداری تبریز را دارد و علاقمند به حضور این تیم در مسابقات است.

وی افزود: مشکل تیم این بود که قبلا مقامات استان و فرمانداری با سرمایه گذاری در بخش ورزش مخالفت کرده بودند. در جلسه دیروز استانداری نظر دادند که شهرداری کماکان پی گیر حضور تیم بسکتبال در لیگ برتر باشد. به خصوص که بعد از چند دهه در لیگ برتر قهرمان شدند. تقریبا حضور تیم قطعی شده است و فقط بحث شورای حل اختلاف ماند که امیدواریم حل شود. در حال حاضر شاکی برای جریان تیمداری وجود ندارد که مخالفتی صورت بگیرد.
فتحی با تاکید براینکه تا دو روز آینده تکلیف تیم نهایی می‌شود، افزود: فدراسیون بسکتبال پیش از این هفته اول را به تبریز استراحت داده بود، حالا هم با توجه به اینکه تشکیل تیم و جذب بازیکن زمان می‌برد، از فدراسیون بسکتبال درخواست داریم که یک هفته دیگر به تیم تبریز فرصت دهد. چند بازیکن فصل قبل با تیم‌های دیگر قرارداد بسته اند؛ اما هنوز هم بازیکنانی هستند که بیرون مانده باشند.   گفتنی است تیم تبریز از پارسال مبلغ ورودی و هفت درصد خود را به فدراسیون بسکتبال بدهکار است و شنیده می‌شود به بازیکنان و مربی فصل قبل خود نیز بدهی دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شهرداري تبريز هيئت بسکتبال ليگ برتر فصل جديد ورودي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان

نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا در شهر دبی با حضور تیم شهرداری گرگان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دفتر آسیایی فدراسیون جهانی بسکتبال اعلام کرد باشگاه شباب الاهلی امارات، میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا از 20 تا 26 خرداد در شهر دبی خواهد بود.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

هاگوب خاجیریان مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا با اعلام این خبر گفت: بسیار هیجان‌زده هستم که شهر دبی میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا خواهد بود. از کشور امارات و باشگاه الاهلی برای برگزاری و ترتیب دادن این رویداد تاریخی تشکر می‌کنم.

مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا ادامه داد: این نوع از مسابقات در آسیا، سابقه‌ای طولانی دارد اما ما آن را در سال جاری با برندی جدید برگزار خواهیم کرد.

لیگ قهرمانان آسیا با حضور قهرمانان هشت کشور قاره کهن برگزار می‌شود که حضور پلیتا جایا از اندونزی و ماتریس مالزی در این مسابقات قطعی شده است. دو تیم فینالیست سوپرلیگ غرب آسیا (شهرداری گرگان و الریاضی لبنان) نیز در لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان