Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@09:27:06 GMT

تجاوز فجیع به دختر 6 ساله در کنار کانال آب + عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۱۶۸۷

تجاوز فجیع به دختر 6 ساله در کنار کانال آب + عکس

رکنا: مردی 47 ساله ای در بیرمنگام به اتهام تجاوز و قتل دختری 6 ساله به 65 سال زندان محکوم شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مرد 47 ساله ای در بیرمنگام به اتهام تجاوز Rape و قتل Murder دختر 6 ساله ای در کلیسا به 65 سال زندان Prison محکوم شد.

طبق گزارش پلیس، تری بلک قربانی را در کلیسا هنگامی که خانواده اش مشغول عبادت بودند به بیرون برد و پس از ضرب و شتم شدید به شکم و صورتش او را مورد تجاوز قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم که متوجه ناله و گریه قربانی شد به علت این که کسی متوجه ماجرا نشود با چوب به سر او کوبید و وقتی مطمئن شد که وی مرده جسدش را در کانال آب کنار کلیسا رها کرد.

دستیار کشیش که شاهد ماجرا بود فورا قبل از این که متهم صحنه را ترک کند به داخل کلیسا رفت و همه افراد داخل کلیسا را در جریان قرار داد و با حرکت سریع خانواده و شاهدان عینی تری بلک در دام پلیس Police گرفتار شد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

یک زن با وعده اربعین شهر را به هم ریخت! فیلم لحظه اقدام وحشیانه با یک سگ توسط راننده خودروی زنجانی + تصویر جسد خاشقجی در 3 صندوق سیاه به کنسولگری عربستان برگشت +آخرین عکس قبل از مرگ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شکار دختران بد حجاب با تاکسی خطی شک رضا از موقعی شروع شد که بیشتر موقع ها شارژ باطری موبایلم خالی بود تصویری زیبا در آسمان کربلا پدید آمد +عکس ماجرای درخواست اعضای دولت از مراجع برای مذاکره با رهبری در موضوع امریکا بدترین سرنوشت برای 2 کودک در رشت + عکس صحنه ای از تصادف واقعی خانم بازیگر ایرانی! + جزییات و عکس گفتگو با 2 فوتبالیست تحصیلکرده تهرانی که ثروتمندان تهرانی را نقره داغ می کردند + عکس این آقای مجری کلاهبردار بود! / او چه رازی داشت؟! ابراهیم وقتی دید نسرین بچه دار می شود چه کرد؟! یک روز شوهرم با زن دوستش صمیمی اش فرار کرد ! کوروش در زادگاه خود غریب است ! / روحانی و قانون همه پرسی تصاویر جدید خاشقچی لحظاتی قبل از قتل ۱۲ مرزبان ایرانی ربوده شده سالم هستند +اولین عکس و اسامی رضا رویگری: بی‌پولی باعث شد درمانم را متوقف کنم ! دستگیری جوان شروری که مخفیانه از دختران جوان در خانه اشان فیلم می گرفت خواستگار ناکام آبروی دختر جوان را در اینستاگرام به حراج گذاشت! خاشقجی چند لحظه قبل از مرگ به بن سلمان جواب رد داد و حکم قتل صادر شد! شلیک مرگبار خواستگار شکست خورده به خانم وکیل/ در لنگرود رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه تجاوز Rape قتل Murder زندان Prison ضرب و شتم پلیس Police اخبار حوادث زندان دختر عکس آب محکوم شد عکس ایران دختر زندگی قتل فیلم ایرانی پلیس اینستاگرام جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم