Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر جعفری در پیامی درگذشت پدر سردار حاجی‌زاده را تسلیت گفت. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی درگذشت "حاج محمدتقی حاجی زاده " پدر بزرگوار سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن پیام سرلشکرجعفری به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر گرامی سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده

 فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه

سلام علیکم

 خبر درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم "حاج محمد تقی حاجی زاده" واصل و موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

 آن پدر سفر کرده را همان بس که در سایه‌سار قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) و در بیت پر صفا و معنوی خویش مجاهد مردی ولایتمدار تربیت نمود که با روحی سترگ و انقلابی و با عمل به تکلیف الهی، همواره در میادین و جبهه‌های خطیر پاسداری از انقلاب _ چه در آوردگاه هشت سال دفاع مقدس و چه پس از آن _در قامت یک مجاهد فی سبیل الله و فرمانده خردمند، هوشمند و شجاع با نقش‌آفرینی‌های برجسته خود، امروز در صف پیشتازان و طلایه‌دارانی است که اقتدار نیروهای مسلح و عزت نظام اسلامی را رقم زده‌اند و بی شک این مهم ثمره تربیت آن پدر مومن، فاضل و فداکاری است که اینک به پاس این توشه بس گران در جوار رحمت واسعه حضرت حق آرمیده است.

 اینجانب فقدان آن فقید سعید را به جنابعالی و بیت مصاب تسلیت عرض نموده و از قادر متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای شما و بستگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت، عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

R1429/P1360/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری سپاه پاسداران اخبار نظامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه پاسداران اخبار نظامی سپاه پاسداران اخبار نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان

زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه معاونین و تعدادی از مسؤلین ستادی این اداره کل در محل فرماندهی سپاه الغدیر استان حضور یافت و با سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر و دیگر مسولین این نهاد دیدار و گفتگو کرد.

وی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: سپاه یک تیکه گاهی برای نظام و مردم است که قدرتمندانه در راستای اقتدار کشور همواره در عرصه‌های گوناگون خوش درخشید و در برابر توطئه‌های دشمنان مایه اقتدار بوده است. 

حاجی حسینی افزود: عملیات وعده صادق موجب خرسندی و خوشحالی مردم شد و جواب محکم و نمایش قدرت ایران اسلامی برای دشمن بود و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت که جا دارد از دلاوری و سلحشوری نیرو‌های سپاه تقدیر و تشکر کنم. 

وی بیان داشت: خوشبختانه سپاه الغدیر استان در دیگر عرصه‌ها از جمله ورزش نیز در میدان بوده و همواره خدمات شایانی را داشته و اقدامات خوبی انجام دادند و همکاری و تعامل خوبی با مجموعه اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی استان برقرار است. 

فرمانده سپاه الغدیر استان نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سپاه همواره در کنار مردم و نظام و حافظ منافع انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها باشد و عملیات وعده صادق، نتیجه‌ی مطالبه به حق مردم بود و باعث ایجاد هم‌افزایی در نیرو‌های مسلح در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی شد.

سردار زارع کمالی افزود: ما در زمینه ورزش هم تلاش کردیم تا اقدامات خوب و مثبتی برداریم و همه امکانات را بسیج کردیم تا در حوزه ورزش به مردم خدمت رسانی کنیم و سالن‌های ما در اختیار مردم و ورزشکاران است. 

لازم به ذکر است مدیرکل ورزش و جوانان استان در ابتدای حضور در سپاه الغدیر استان با اهدا گل و قرائت فاتحه به مقام شهید گمنام آرمیده در این نهاد ادای احترام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر + فیلم
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • سرلشکر باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است
  • پیام سرلشکر باقری به فرمانده کل سپاه
  • عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است/ عملیات وعده صادق لبیک به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی بود
  • سردار باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است