Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،امیرحسین رهنما رئیس هیأت کشتی استان سمنان با بیان این مطلب افزود:یکی از دغدغه های ما در کشتی استان بحث منابع مالی است به طوری که اگر منابع مالی خوبی داشته باشیم می توانیم موفق تر عمل کنیم قطعا کار در کشتی استان ها نیاز به پول دارد و برگزاری مسابقات و اردوها هزینه بَر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:در حال حاضر مشکل اصلی هیأت های کشتی استان ها منابع مالی است چراکه اگر منابع مالی هیأت ها تأمین نشود، کشتی به حرکت در نمی آید، بهرحال انجام کار هزینه هایی را در پی دارد که امیدواریم مسئولین ورزش نگاه ویژه ای به هیأت های کشتی به خصوص کشتی استان ها داشته باشند.

رهنما با اشاره به رقابت های قهرمانی کشور اظهار داشت:تیم کشتی آزاد بزرگسالان استان سمنان در رقابت های کشتی قهرمانی کشور که در گروه ج در شهرستان سیرجان برگزار شد توانست عنوان قهرمانی را از آن کند و برگزاری اردوهای آماده سازی، استفاده از مربی مازندرانی و تمرین مشترک با کشتی گیران مازندرانی و گلستانی عامل موفقیت تیم کشتی آزاد بزرگسالان سمنان در مسابقات قهرمانی کشور بود.

وی ادامه داد: امسال رقابت های قهرمانی استان را زودتر برگزار کردیم و کشتی گیران تا زمان برگزاری رقابت های قهرمانی کشور 2 ماه در اردوی آماده سازی حضور داشتند ضمن اینکه از یکی از مربیان با تجربه استان مازندران نیز در کادر فنی تیم خود بهره بردیم و کشتی گیران نیز با توجه به فاصله زمانی کم سمنان تا استان های مازندران و گلستان در تمرینات مشترک با کشتی گیران این استان ها نیز شرکت کردند.

 

 تصریح کرد: البته برگزاری مسابقات مختلف در استان که باعث تشویق هرچه بیشتر و تبلیغ کشتی بود نیز را می توان از عوامل دیگر موفقیت کشتی استان نام برد.

وی در مورد برنامه های خود در کشتی استان تصریح کرد: ما سال گذشته و امسال دو میزبان دو مسابقه قهرمانی کشور در شهرستان های دامغان و شاهرود بودیم و قصد داریم با توجه به ظرفیت های استان یک رقابت بین المللی را در شهرستان شاهرود برگزار کنیم.

رهنما ادامه داد: با تعاملی که با آموزش و پرورش داشتیم بحث کار بر روی پشتوانه ها و کشتی گیران پایه را به طور جدی دنبال می کنیم به طوری که در حال حاضر چندین کشتی گیر استان در مرحله نهایی جشنواره کشوری که قرار است 12 تا 15 آبان ماه در آبادان برگزار شود شرکت کنند. از سوی دیگر بحث برگزاری کلاس های مربیگری و داوری کشتی در استان را هم به جد پیگیری می کنیم و معتقدیم که برگزاری این کلاس ها به رشد کشتی استان کمک می کند.

رئیس هیأت کشتی استان سمنان با تشکر از حمایت های فدراسیون کشتی اظهار داشت: فدراسیون کشتی حمایت های خوبی از کشتی استان ها انجام داده اما در حال حاضر ما در بعضی از امکانات برگزاری مسابقات نظیر تشک کشتی، سکوی برگزاری و اسکوربرد مشکل داریم که امیدواریم این مشکلات حل شود.

بیشتر بخوانید:اعلام برترین هیأت های کشتی استان ها در سال 96

انتهای پیام/

اظهارات رهنما درباره وضعیت کشتی در استان سمنان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

55 کیلوگرم:حسین بیژنی _ محمد حسیوند پناهی

63 کیلوگرم:کارن اصلانیان _محمد مهدی کشتکار

72 کیلوگرم: دانیال سهرابی _علی دارابی کورای

82 کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد _ اشکان سعادتی‌فر

97 کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ هایک خلویان(ارمنستان)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!