Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-فرماندار اهواز با اشاره به تیراندازی شب گذشته در شهر اهواز گفت: در پی مشاهده یک شیء ناشناس بر فراز بیت آیت الله موسوی جزایری محافظان بیت به سمت آن تیراندازی کرده‌اند.

جمال عالمی نیسی در خصوص تیراندازی دیشب در اهواز اظهار کرد: علت شنیده شدن صدای تیراندازی دیشب (29 مهرماه) در اطراف حوزه علمیه و بیت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، مشاهده یک شیء ناشناس بر فراز بیت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محافظان بیت به منظور رعایت مسائل امنیتی با رویت این شیء اقدام به تیراندازی به سمت آن کرده‌اند.

فرماندار اهواز در خصوص اینکه شیء مشاهده شده هلی شات بوده است یا خیر؟ گفت: با توجه به تاریکی هوا تاکنون مشخص نشده است که این شیء هلی شات بوده است یا چیز دیگری و باید کارشناسان این موضوع را بررسی کنند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم

درعملیات  وعده صادق، ترکیبی از موشک و پهپاد‌های کشورمان توسط نیروی هوافضای سپاه با پرتاب پهپاد‌های انتحاری شاهد ۱۳۶ در شامگاه ۲۵ فروردین شروع شد و کمی بعد با شلیک موشک‌های کروز و نهایتاً با شلیک موشک‌های بالستیک دنبال و تکمیل شد. این عملیات تا حدود ساعت ۵ صبح روز ۲۶ فروردین ادامه یافت. به واسطه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، در حین اجرای این عملیات فیلم‌های مختلفی از حرکت موشک‌ها و پهپاد‌ها و همچنین ورود آنها به محدوده سرزمین‌های اشغالی و سایر تحولات این عملیات به صورت لحظه‌ای منتشر می‌شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم