Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@22:06:25 GMT

محمدرضا گلزار از عاشقانه چقدر پول گرفت + جزییات

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۱۸۶۸

محمدرضا گلزار از عاشقانه چقدر پول گرفت + جزییات

رکنا: تهیه‌کننده سریال "عاشقانه" درباره مبلغ قرارداد بازیگران این سریال توضیحاتی ارائه داد.

هومن کبیری یکی از تهیه‌کنندگان سریال شبکه نمایش خانگی "عاشقانه" به کارگردانی منوچهر هادی که در شبکه نمایش خانگی توزیع شد، در گفتگویی جزئیات هزینه تولید این سریال را اعلام کرد.

این تهیه‌کننده درباره هزینه تولید "عاشقانه" به مهر گفت: فصل اول "عاشقانه" زمین خورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که بازیگران ۲، ۳ ماه بود که قرارداد داشتند ولی فیلمبرداری صورت نمی گرفت همین امر باعث شده بود ما پول بپردازیم در حالی که خروجی نداشتیم. "عاشقانه" در شرایط ایده آل باید هفت میلیارد تومان هزینه می داشت ولی بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای ما خرج داشت.

وی درباره دستمزد پرداختی به بازیگران چهره بیان کرد: هزینه هر قسمت "عاشقانه" چیزی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان بود. ما به هیچ بازیگری چهره ای به جز یکی، دو مورد برای هر ماه حضور، بالای صد میلیون تومان ندادیم.

تهیه‌کننده "عاشقانه" افزود: فیلمبرداری ما زیاد طول کشید و توقف سریال در زمان تولید باعث افزایش برآورد شد ولی مجموع قرارداد همه بازیگران ما بیش از ۵ میلیارد تومان نشد.

هومن کبیری در ادامه این گفت‌وگو اظهار داشت: برآورد تولید یک سریال پرستاره مثل "عاشقانه" باید برای هزار دقیقه تولید ١٢ تا ١٣ میلیارد تومان باشد که تولید با ٧ میلیارد نقدینگی باید به درآمدزایی همزمان و پخش همزمان برسد در صورتی که یک فیلم سینمایی Movie پرستاره با ٩٠ دقیقه یا ١٠٠ دقیقه تایم مفید هزینه تولیدش تا ۵ میلیارد هم می رسد.

وی افزود: از همین رو باید عنوان کنم هزینه های ما بسیار معقول بود و بخش اعظمی از هزینه های تولید از محل پخش تامین شد. به نظرم این پروژه در قد و قواره خود، جواب داد و پول خود را هم بازگرداند. اگر جواب نمی داد من اصلا به این سمت نمی رفتم.

تهیه‌کننده سریال "عاشقانه" خاطرنشان کرد: در این سریال ۱۰ بازیگر Actor چهره داشتیم و ۶ ماه کار تولید طول کشید یعنی چیزی نزدیک به ماهی هشتصد میلیون تومان. وقتی ماهی هشتصد میلیون تومان را بین ۱۰ بازیگر تقسیم کنید می شود چیزی نزدیک به ماهی ۸۰ میلیون تومان برای هر نفر.

هومن کبیری در پایان در مورد دستمزد محمدرضا گلزار گفت: برای مثال گلزار با ما رفاقتی دارد و قطعا دریافتی او از پروژه ما با پروژه های دیگر تفاوت هایی دارد. او هیچوقت از ما عدد زیادی نخواسته و توقع زیادی از ما نداشته است. من معتقدم او ارزشش را دارد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

یک زن با وعده اربعین شهر را به هم ریخت! فیلم لحظه اقدام وحشیانه با یک سگ توسط راننده خودروی زنجانی + تصویر جسد خاشقجی در 3 صندوق سیاه به کنسولگری عربستان برگشت +آخرین عکس قبل از مرگ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شکار دختران بد حجاب با تاکسی خطی شک رضا از موقعی شروع شد که بیشتر موقع ها شارژ باطری موبایلم خالی بود تصویری زیبا در آسمان کربلا پدید آمد +عکس ماجرای درخواست اعضای دولت از مراجع برای مذاکره با رهبری در موضوع امریکا بدترین سرنوشت برای 2 کودک در رشت + عکس صحنه ای از تصادف واقعی خانم بازیگر ایرانی! + جزییات و عکس گفتگو با 2 فوتبالیست تحصیلکرده تهرانی که ثروتمندان تهرانی را نقره داغ می کردند + عکس این آقای مجری کلاهبردار بود! / او چه رازی داشت؟! ابراهیم وقتی دید نسرین بچه دار می شود چه کرد؟! یک روز شوهرم با زن دوستش صمیمی اش فرار کرد ! کوروش در زادگاه خود غریب است ! / روحانی و قانون همه پرسی تصاویر جدید خاشقچی لحظاتی قبل از قتل ۱۲ مرزبان ایرانی ربوده شده سالم هستند +اولین عکس و اسامی رضا رویگری: بی‌پولی باعث شد درمانم را متوقف کنم ! دستگیری جوان شروری که مخفیانه از دختران جوان در خانه اشان فیلم می گرفت خواستگار ناکام آبروی دختر جوان را در اینستاگرام به حراج گذاشت! خاشقجی چند لحظه قبل از مرگ به بن سلمان جواب رد داد و حکم قتل صادر شد! شلیک مرگبار خواستگار شکست خورده به خانم وکیل/ در لنگرود رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سریال فیلم سینمایی Movie بازیگر Actor محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار سریال بازیگران سریال عاشقانه عاشقانه عکس ایران دختر زندگی قتل فیلم ایرانی پلیس اینستاگرام جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) رازگشایی از نامه به رائفی‌پور تا اشک‌های عاشقانه امیرعلی نبویان برای بهار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • رستگاری به افق فلسطین
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • روز برفی ؛ مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار
  • (ویدیو) رازگشایی از نامه به رائفی‌پور تا اشک‌های عاشقانه امیرعلی نبویان برای بهار
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند