Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت توزیع برق چرام نسبت به خبر درج شده در صبح زاگرس مبنی بر "افزایش نرخ تعرفه برق در چرام و نارضایتی شدید شهروندان" واکنش نشان داده و جوابیه ای صادر کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس  شرکت توزیع برق چرام در واکنش به خبر درج شده در  صبح زاگرس واکنش نشان داده و طی جوابیه ای دلایل خود را توضیح داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مخاطبین میتوانند تحلیل و خبر صبح زاگرس را با عنوان "افزایش نرخ تعرفه برق در چرام و نارضایتی شدید شهروندان" در اینجا بخوانند.

 

در این جوابیه امده است:


1-هیچ گونه افزایش قیمتی در تعرفه برق درسال جدید اعمال نشده و هزینه  براساس نرخ سال قبل محاسبه و اعمال میگردد.         2-هزینه برق در قبوض به صورت پلکانی حساب میشود، وقتی مصرف کمتر باشد هزینه چندین برابر کمتر میشود به عنوان نمونه مصرف برق تا 1000کیلووات اول کیلو واتی 316ریال، 1000کیلووات دوم کیلوواتی 816ریال و 1000کیلو وات سوم کیلوواتی 1388ریال محاسبه میشود.         3-تغییر قیمت تعرفه برق در حیطه اختیارات مدیران شهرستانی و استانی نیست ولی با توجه به گرمای هوا در تابستان در چند سال اخیر به طور جدی پیگیر حل این مشکل  هستیم ضمنا این مشکل توسط استاندار، نماینده مردم درمجلس، امام جمعه، فرماندار چرام و مدیر عامل شرکت توزیع برق به صورت جدی درحال پیگیریست و امیدواریم این مهم به نتیجه برسد.         4-تعرفه برق در چرام و کهگیلویه به صورت گرمسیری 2محاسبه میشود و قیمتها در دو شهرستان برابر هستند و هیچ اختلافی از نظر قیمت انرژی وجود ندارد.         5-با توجه به اینکه چند ماه گذشته موضوع تغییر تعرفه برق مطرح شد، تعدادی از مشترکین قبوض مصرفی دوره های گذشته خود را پرداخت نکردند و یا بعد از اتمام مهلت پرداخت نمودند و این موضوع باعث شد در قبوض جدید بدهی قبلی هم اعمال گردد و مشکلاتی برای پرداخت بوجود آمد که با مراجعه به شرکت و تقسیط بدهی مشکلات آنها حل شده است.         6-یکی از مشکلات و موانع سر راه تغییر تعرفه در این دو شهرستان شرایط آب و هوایی بوده و با توجه به گرم شدن هوا  در چند سال اخیر امیدوارم این مشکل حل شود.         وی در پایان عنوان کرد: اینجانب و مجموعه همکارانم جهت تامین برق پایدار و مطمئن در خدمت مردم شهرستان چرام هستیم و اقدامات خوبی در یک سال گذشته در شهرستان چرام صورت گرفته ازجمله تکمیل فاز اول ایستگاه اصلی برق چرام، برق رسانی به روستای فاقد برق کتل ویسعلی، اصلاح شبکه نقاط مختلف شهر چرام و روستاهای اطراف از جمله بردیان، خیمند، دلی باریک، آرند، توسعه شبکه های روستایی و شهری در چرام و سرفاریاب ، احداث  ساختمان اداری جهت بهره برداری  مجهز به تمام امکانات و غیره.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال + ویدیو
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی