Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@16:04:34 GMT

اخبار جدید از وضعیت مرزبانان ربوده شده

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۲۰۵۵

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور درباره آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده ایرانی توضیحاتی داد.

به گزارش صدای ایران از باشگاه خبرنگاران، شهریار حیدری مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با اشاره به آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده ایرانی اظهار کرد: مرزبانان ربوده شده سالمند و در اختیار گروهک‌ تروریستی هستند.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با بیان اینکه پیگیری‌ها برای آزادی این عزیزان به صورت مستمر ادامه دارد، گفت: اقدامات لازم از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران و از طریق وزارت کشور و خارجه در حال انجام است و امیدواریم این موضوع از طریق دیپلماسی به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: وزیر کشور اعتراض خود را به دولت پاکستان اعلام کرده و از این کشور خواسته تمام اقدامات لازم برای آزادی مرزبانان را انجام دهد.

حیدری با بیان اینکه دولت پاکستان عزم جدی برای همکاری با جمهوری اسلامی در این زمینه دارد, گفت: امیدواریم مسیر برای آزادی مرزبانان ربوده شده فراهم شود و با توجه به مجموعه اقداماتی که در حال حاضر از طریق مجاری دیپلماسی کشور در جریان است, این عزیزان هر چه سریعتر صحیح و سالم به کشور برگردند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مرزبانی میرجاوه مرزبانان ربوده شده شهریار حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: مقابله با ساخت و سازهای ناایمن و غیراصولی در کرمانشاه تشدید می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، افشین یگانه در بازدید از یک ساختمان ناایمن در شهر کرمانشاه، اظهار داشت: پیرو گزارش‌های شهروندان در خصوص احتمال تخریب منازل مسکونی مجاور یک گودبرداری ناایمن و دستور استاندار کرمانشاه، در راستای پیشگیری و روند رفع خطر از بناهای ناایمن به محل گودبرداری مورد نظر رفتیم.

وی عنوان کرد: در رابطه به این گودبرداری از چهار ماه قبل تذکرات مکرری به شهرداری منطقه 6 اعلام شده که متأسفانه عدم توجه و پیگیری از سوی مرجع مذکور منجر به این وضعیت فعلی شده است.

یگانه با بیان اینکه توجه به رفع موارد ناایمن و بحران‌ساز در سازه‌ها یکی از الزامات است و باید ناایمنی‌ها رفع شود گفت: پیرو حادثه قبلی در شهرک ظفر و ورود دادستان و دستورات قضایی در مورد آن موضوع، طی بازدید صورت گرفته از ساختمان ناایمن با همراهی نمایندگان سازمان‌های مرتبط، وضعیت آن بررسی و رفع خطر و نکات الزامی و قضایی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: جلوگیری از حوادث در جهت ایمنی و حفاظت از جان مردم و حفظ حقوق شهر برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است که با همکاری بین دستگاهی قابل پیشگیری هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۴۵ میلیون دلاری افغانستان از طریق دهلیزهای هوایی
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • خدشه‌دار شدن استقلال دانشگاه؛ «دخالت‌ها در دانشگاه زیاد شده است»
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه