Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛رئیس کمیته اطلاع‌رسانی مرحله کشوری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه توجه جامعه به قرآن، نیازمند همت مسئولان است، گفت: وقتی مسئولان جامعه از جنس قاریان قرآن باشند، دغدغه قرآنی نیز در بطن جامعه به‌وجود آمده و رشد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



" علی گلابی‌رضائی " رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات مرحله کشوری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، بیان کرد: توجه جامعه به قرآن و حمایت از برگزاری برنامه‌های قرآنی در گرو تغییر نگرش مسئولان و مضاعف‌شدن همت آن‌ها در این راستا است.

وی در خصوص فعالیت‌هایی که توسط کمیته اطلاع‌رسانی برای برگزاری هرچه بهتر مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه انجام شده‌ است، اظهار کرد: برگزاری نشست خبری یک هفته قبل از برگزاری مسابقات، انجام تبلیغات محیطی، تزئین سن برگزاری رشته‌های مختلف مسابقات قرآن و عترت در چهار سالن مجزا که یکی از سن‌های خوب دوره‌های مختلف مسابقات در کشور بود، طراحی تندیس‌ها و دعوت‌نامه‌ها و ارسال آن‌ها، پوشش اخبار، ساخت تیزر بیست و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، ساخت کلیپ پایانی با جمع‌بندی نحوه برگزاری بخش‌ها و رشته‌های مختلف مسابقات، طراحی لوح‌های تقدیر، پوشش تصویری مسابقات قرآنی از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

گلابی با اشاره به اینکه‌ توجه به قرآن در دستگاه‌های اجرایی در دهه اخیر قابل مقایسه با دهه‌های قبلی نیست، خاطرنشان کرد: در دهه ۷۰ سال شمسی چند سازمان و ارگان از متولیان محافل انس با قرآن بودند لذا ‌میان جوانان آن دوره شور و شوق وصف‌ناپذیر در شرکت به مسابقات قرآن کریم و یا تماشای آن به چشم می‌خورد، که حاصل آن دوره از مسابقات امثال حامد ولی‌زاده، وحید وکیلی و مرتضی سلیمانی بودند که در مسابقات بین‌المللی قرآن بسیار خوش درخشیدند و رتبه برتر جهانی را کسب کردند.

وی در بیان فرمایشات حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی، امام جمعه ارومیه مبنی بر استفاده از قاریان قرآن در پست‌های مدیریتی افزود: دلیل بیان چنین فرمایشی از امام جمعه ارومیه در دوسال گذشته این است که وقتی مسئولان جامعه از جنس قاریان قرآن باشند، دغدغه قرآنی نیز در بطن جامعه به‌وجود آمده و رشد می‌کند.

وی ادامه داد: قرآن و عترت همانند ریسمانی است که تمسک‌کنندگان به آن هیچگاه گمراه نمی‌شوند، لازم است در کنار توجه به عترت در توجه به قرآن نیز نگاه ویژه‌ای از سوی مردم و مسئولان شود.

گلابی سطح قرآنی آذربایجان‌غربی را بالا و هم‌رتبه استان‌های قم، مشهد و تهران دانست و بیان کرد: وجود داوران بین‌المللی در شهر ارومیه که ۹۰ درصد داوران مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی را شامل می‌شود، در کاهش هزینه‌های مسابقات قرآن و عترت در ارومیه بسیار موثر واقع شده‌است.

وی گفت: سازمان اوقاف آذربایجا‌ن‌غربی، اداره‌کل صنعت معدن و تجارت، سازمان اتوبوس‌رانی، نیروی انتظامی و سپاه در برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی همکاری‌های خوبی را با دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه داشته‌اند.

 

انتهای پیام/ی

 

برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیربد اسلامی دانشجوی دانشجوی مهندسی مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید بوکس راه یافت.

اسلامی با پیروزی برابر حریفان خود در مسابقات انتخابی تیم ملی امید‌های کشور در وزن ۸۰ کیلوگرم به عضویت تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان درآمد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور سال ۲۰۲۱ و در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برای نخستین‌بار موفق به کسب نشان طلای تاریخی برای ایران اسلامی شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس