Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از فرداشب با انجام ۸ پیکار از گروه‌های ۵ تا ۸ آغاز می‌شود. در مهم‌ترین دیدار این تاریخ منچستریونایتد، در اولدترافورد پذیرای یوونتوس می‌شود.

آخرین مرتبه که دو تیم مقابل هم صف‌آرایی کردند به دیدار دوستانه سال ۲۰۱۱ مربوط می‌شود که بیانکونری ۲ بر یک بر شیاطین سرخ غلبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حال بعد از گذشت ۷ سال این دو تیم قدیمی و پرقدرت برابر هم صف‌آرایی می‌کنند.

برنامه سایر مسابقات این تاریخ به شرح زیر است:

آ. ا. ک. آتن یونان – بایرن مونیخ آلمان

یانگ بویز سوئیس- والنسیا اسپانیا

آژاکس هلند – بنفیکا پرتغال

شاختاردونتسک اوکراین – منچسترسیتی انگلیس

آ. اس. رم ایتالیا- زسکا مسکو روسیه

رئال مادرید اسپانیا- ویکتوریا پلژن جمهوری چک

هوفن‌هایم آلمان- المپیک لیون فرانسه

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه خانگی تورینو روبه‌روی این تیم قرار گرفت تا دربی شهر تورین را برگزار کند و این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. 

شزنی در این دیدار مثل همیشه به عنوان دروازه‌بان اول در دروازه یووه حضور داشت و روی یک صحنه به صورت اتفاقی با آدام ماسینا درگیر شد و آرنج این بازیکن به صورت غیرعمد برخوردی با صورت او داشت که باعث آسیب‌دیدگی شدیدی شد. 

بازی برای چند دقیقه متوقف شد و کادر پزشکی در حال درمان این ستاره لهستانی بود که صورت خون آلودش باعث نگرانی هواداران و کادر فنی یووه بود. گفته می‌شود که کادر پزشکی این تیم از همان ابتدا حدس زده بود که شزنی دچار شکستگی از ناحیه استخوان بینی شده و پس از بازی راهی بیمارستان شد تا به صورت دقیق مورد معاینه قرار بگیرد. 

در صورتی که شزنی تواند به دلیل شکستگی بینی در ترکیب یوونتوس قرار بگیرد، ماتیا پرین آماده است تا جای او را در چند دیدار پیش رو پر کند و امیدوار است که بتواند بدون مشکل به تیمش در این دیدارها کمک کند.

دیگر خبرها

  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • دیدار امیر قلعه نویی با مونتلا در ترکیه + عکس
  • بازیکنان منچستریونایتد در انتظار اخراج اریک تن هاخ
  • عاقبت لایک‌های جنجالی: الخاندرو گارناچو توسط اریک تن هاخ تنبیه می‌شود!
  • پیش‌بینی اوپتا؛ منچسترسیتی تاریخ‌سازی می‌کند
  • نجات شیاطین خوش‌شانس با VAR؛ یوونتوس صفر گرفت
  • نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید