Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- نایب رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: نصب انواع سامانه های حفاظتی یا دوربینهای مدار بسته در منازل، هتلها، واحدهای تولیدی و ادارات تنها توسط اعضای دارای پروانه کسب در رسته سامانه های حفاظتی اتحادیه صنف الکترونیک مجاز است.

سیدمحسن خاوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس مجوز دادگستری خراسان رضوی در صورتی که سامانه های حفاظتی توسط افراد فاقد مجوز در اماکن مختلف نصب شود نیروی انتظامی آن برخورد کرده و می تواند سامانه نصب شده غیرمجاز را بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تاکنون موارد تخلف زیادی در این بخش مشاهده شده و مردم بدون اطلاع از عواقب کار نصب سامانه های حفاظتی را به افرادی سپرده اند که فاقد مجوز قانونی یا پروانه کسب از اتحادیه صنف الکترونیک بوده اند.
نایب رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: استانداری خراسان رضوی دو شرکت را معرفی کرده که صحت و سقم این سامانه های حفاظتی را بررسی و برای آنها شناسنامه صادر می کنند.
وی افزود: کسانی که درصدد نصب سامانه های حفاظتی در اماکن مختلف هستند باید حتما در ابتدا به اتحادیه صنف الکترونیک مشهد مراجعه کنند و درخواست دریافت مجوز از دو شرکت معرفی شده استانداری خراسان رضوی را بدهند و پس از دریافت مجوز از افراد عضو این اتحادیه برای نصب سامانه کمک گیرند.
خاوری ادامه داد: شهروندان نباید به هیچوجه به تبلیغات کاذب افرادی که مدعی نصب سامانه های حفاظتی هستند اعتماد کنند زیرا محل کار و منزل خود را به دست کسانی می سپارند که می توانند هر نوع سوءاستفاده ای از اموال آنها داشته باشند.
وی گفت: 500 نفر جواز کسب در رسته سامانه های حفاظتی اتحادیه صنف الکترونیک را در مشهد دارند که شهروندان می توانند با مراجعه به آنها با اطمینان از خدمات این حوزه برخوردار شوند.
7489/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اتاق اصناف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!

بلاروس اجازه پخش دیدارهای جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ بدون نیاز به دریافت مجوز اتحادیه فوتبال این قاره (یوفا) را داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزارت اطلاع‌رسانی بلاروس با قطعنامه شماره 6 خود فهرست دارندگان حق پخش و چاپ را اضافه کرد که محتوای آنها بدون کسب اجازه قابل استفاده است.

اظهارات غیرمنتظره رئیس یوفا درباره روسیه

بر اساس این سند، فهرست دارندگان حقوق تعریف شده برای سال 2024 که ساکن کشورهای «غیر دوست» هستند و استفاده از محتوای خود را در بلاروس ممنوع کرده یا رضایت نداده‌اند، گسترش یافته است. اکنون اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به این فهرست اضافه شد و پخش دیدارهای یورو 2024 بدون موافقت این اتحادیه در بلاروس مجاز است.

هفدمین دوره جام ملت‌های اروپا از 25 خرداد با حضور 24 به میزبانی آلمان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • فیلم| تنور رئیس اتحادیه نانوایان مشهد سرد شد!
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • کدام بیمارستان‌ها به سامانه نوبت دهی الکترونیک متصل نیستند
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد