Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، عباسعلی علیزاده اعلام کرد: در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۷ میزان صادرات انجام شده توسط شرکت‌های تعاونی، بالغ بر ۲۷ میلیون دلار بوده که این میزان صادرات توسط ۱۳شرکت تعاونی به مقصد کشورهای عراق، آذربایجان، ترکمنستان، روسیه، افغانستان، ترکیه، امارات، پاکستان، کانادا، سوئد، آلمان، هند، ازبکستان، ترکمنستان،هنگ کنگ، گرجستان و اوکراین صورت گرفته است و شامل مواد غذایی، مصنوعات فلزی، مواد شوینده، پارچه، تابلوفرش و سنگ معدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در ادامه گفت: تعاونی‌های صادرکننده شامل تعاونی‌های تولیدی و تعاونی‌های خدمات صادراتی هستند.

علیزاده در پایان افزود : هدفگذاری صادرات تعاونی‌ها در سال جاری ۳۱ میلیون دلار بوده که در شش ماهه اول سال ۸۷ درصد آن محقق شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان گیلان سوئد کار و رفاه اجتماعی کانادا شرکت تعاونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ۲.۸ میلیارد دلاری سازمان ملل برای کمک به فلسطینیان

جنگ غزه تاکنون بیش از ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار به این باریکه خسارت وارد کرده است. این در حالی است که مقامات صهیونیست با محدود کردن محل درآمد‌های تشکیلات خودگردان، کرانه باختری را نیز در آستانه ورشکستگی کامل اقتصادی قرار داده اند. با این وجود، نهاد‌های بین المللی به دنبال راهکاری برای حل این بحران هستند. 

به گزارش الجزیره، سازمان ملل قرار است فردا (چهارشنبه) درخواستی جهانی برای تامین مالی کمک‌ها برای فلسطینیان مطرح کند. 

براساس اعلام مقامات این نهاد، سازمان ملل از اهدا کنندگان بین المللی خواهد خواست ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار برای کمک به غزه و کرانه باختری برای سال جاری میلادی اختصاص دهند. 

اندرو دی دومینیکو، مدیر دفتر هماهنگ کننده کمک‌های بشردوستانه برای فلسطین با اشاره به شرایط اسفناک غزه به دلیل جنگ فعلی از سوی رژیم صهیونیستی، خاطر نشان کرد: بدیهی است ۹۰ درصد از این کمک‌ها به غزه اختصاص خواهد یافت. 

وی خاطر نشان کرد: طرح اولیه برای سال ۲۰۲۴، ۴ میلیارد دلار بود، اما با توجه به توانایی محدود توزیع کمک‌های بشردوستانه، بودجه درخواستی کاهش یافت. 

رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، محدودیت‌های شدیدی را برای سازمان‌های بشردوستانه به ویژه آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعمال کرده است. 

آنروا که اصلی‌ترین سازمان بشردوستانه فعال در غزه محسوب می‌شود اکنون به دلیل اتهامات مقامات صهیونیست منابع مالی اهداکنندگان غربی را از دست داده، و نیز اجازه فعالیت برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به شمال غزه را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • صادرات ۱۳ میلیون دلاری مکمل و دارو‌های گیاهی
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی
  • تولید ۲۵۰ میلیون مکمل/ صادرات ۱۳ میلیون دلاری داروهای سنتی
  • صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • درخواست ۲.۸ میلیارد دلاری سازمان ملل برای کمک به فلسطینیان
  • صادرات ۲۸ میلیون دلاری مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • تجارت خارجی ۶۰.۸ میلیارد دلاری ایران با ۱۵ کشور دنیا
  • ارزش دلاری صادرات گمرک لرستان ۱۵۴ درصد افزایش یافت