Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@14:20:37 GMT

زخمی شدن 7 نفر بر اثر صاعقه در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۲۲۵۸

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه آسیب جدی کانکس و یا ورود آب به داخل کانکس زلزله‌زدگان در پی باران و طوفان اخیر نداشتیم، گفت: مردم حاضر به انتقال کانکس‌های خود به مناطق امن‌تر نیستند.

جلیل بالایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته (29 مهر) گرد و غبار، باد، طوفان و باران شدید همزمان شد و خصوصا نمود آن در مناطق زلزله زده قابل توجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته گزارشی از تخریب و خسارت جدی به کانکس و چادرها و یا ورود آب به داخل آنها در مناطق زلزله زده نداشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که زلزله سال قبل حادثه بزرگی بود که پیامدهای آن ادامه دارد، یادآوری کرد: متاسفانه خود مردم هم همکاری لازم را برای انتقال به مناطق امن تر ندارند. محل مناسبی برای اسکان موقت در سرپل‌ذهاب مشخص شده، اما مردم در برابر جابجایی مقاومت می‌کنند و می‌خواهند به خانه خود نزدیک باشند.

وی درباره خسارت باد و طوفان روز گذشته در سایر نواحی استان نیز خاطرنشان کرد: تخریب جدی در هیچ نقطه استان نداشتیم و فقط درختان در برخی شهرستان‌ها آسیب دید.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه افزود: صاعقه موجب آسیب به هفت کشاورز در "خمیس‌آباد" کنگاور هم شد، اما درمان سرپایی برای آنها صورت گرفت.

بالایی افزود: در هیچ نقطه دیگر استان قطعی برق به دلیل باد و باران، فوت بر اثر صاعقه و یا ریزش کوه و سایر مشکلات نداشتیم.

وی از آمادگی استان برای ادامه بارندگی‌ها هم خبر داد و افزود: تمام دستگاه‌های امدادی پای کار هستند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زلزله زدگان کرمانشاه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: معبر پیاده متعلق به عابران است و سد کردن این مسیر با هر عنوان و توسط هر فرد و صنفی، تخلف محسوب می‌شود و مدیریت شهری طبق ماده ۵۵قانون شهرداری‌های تهران می‌تواند با متخلفان برخورد کند. علاوه بر این شهرداری تهران هم وظیفه دارد برای تسهیل عبور و مرور شهروندان و به‌ویژه اقشار خاص مانند معلولان، جانبازان، سالمندان و... پیاده‌روها را مناسب‌سازی‌ کند. براساس طرح جامع مناسب‌سازی‌، باید ۳۸۰کیلومتر از معابر برای تردد اقشار خاص ازجمله معلولان و... مناسب‌سازی‌ شود که مدیران شهری در ادوار گذشته این موضوع را پیگیری کردند و حدود ۴۰درصد مناسب‌سازی‌ صورت گرفته است. مدیریت شهری دوره ششم هم در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان بر خود تکلیف دانسته تا ۶۰درصد باقیمانده مناسب‌سازی‌ را تا پایان دوره مدیریت خود انجام دهد.

آنطور که حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران در آخرین اظهارنظر خود عنوان کرده: «کارهای انجام شده طی ۲سال اخیر در این حوزه، بی‌سابقه بوده و در مقایسه با ۱۶سال گذشته مدیریت شهری، برابری می‌کند.» در ادامه نگاهی به آخرین وضعیت مناسب‌سازی‌ پیاده‌روها در مناطق ۲۲گانه خواهیم داشت. آمارهای ارائه شده متعلق به سال ۱۴۰۲است.

کد خبر 845109 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • جزییات حریق کانکس در پایانه شرق تهران
  • شدت و گستره بارش‌ها با وقوع صاعقه و بادهای شدید اصفهان را در می‌نوردد/افزایش ۴ درجه‌ای دما
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان+ فیلم
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • کانکس ساندویچ پانل چیست؟
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • بارندگی‌های شدید در هرمزگان؛ مسدود شدن دو محور در شرق
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری