Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت انگلیسی به نقل از منابع ترکیه‌ای نوشته است، محافظ ولی‌عهد عربستان سعودی بخشی از جسد خبرنگار مخالف حکومت را به عربستان سعودی انتقال داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، سایت «میدل ایست آی» به نقل از مقام‌های ترکیه‌ای نوشته است، یکی از محافظان «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی، بخش‌هایی از جسد «جمال خاشقچی» خبرنگار عربستانی مخالف حکومت را به داخل این کشور انتقال داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابعی به میدل ایست ای گفته‌اند، «ماهر عبدالعزیز مطرب» یکی از افسران امنیتی سعودی که اغلب با ولی‌عهد سفر می‌کند، بخش‌هایی از جسد خاشقچی را داخل کیف بزرگی جا داده و به عربستان سعودی انتقال منتقل کرده است.  

میدل ایست آی ادامه داد، کیف‌های مطرب در زمان خروج از سالن «وی.آی.پی» فرودگاه «آتاتورک» در شهر «استانبول» بازرسی نشده‌اند. دلیل این مسئله این بوده است که قبل از هشدار دادن، هواپیمای مطرب ترکیه را ترک کرد ولی هواپیمای دوم به مقصد عربستان، از بالا تا پایین مورد بازرسی قرار گرفت ولی چیزی پیدا نشده بود. 

مقام‌های سعودی که نامشان فاش نشده، به رسانه‌ها گفته‌اند که جسد خاشقچی داخل فرشی پیچیده شد و به یک همدست محلی داده شد تا نابود شود.

مطرب در میان تیم پانزده نفره‌ای بود که کمی پیش از ورود خاشقچی به کنسولگری ریاض در ترکیه در روز دهم مهر، وارد ساختمان شدند و چند ساعت بعد خارج شده بودند. 

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه (دیروز) اعلام کرد حقایق قتل خاشقچی را روز سه شنبه اعلام می‌کند. 

خاشقچی روز سه‌شنبه دهم مهر برای دریافت مدارک مربوط به ازدواج اولش وارد کنسولگری ریاض شد ولی دیگر بازنگشت. سرانجام روز جمعه ۲۷ مهر عربستان سعودی کشته شدن وی را تایید اما گفت بعد از وقوع درگیری خاشقچی داخل کنسولگری کشته شده است. 

منبع: فارس

انتهای پیام/ 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جمال خاشقچی عربستان سعودی محمد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که اخبار مختلفی در خصوص احتمال جدایی محمد صلاح از لیورپول در پایان فصل جاری مطرح می‌شد، با اعلام جدایی یورگن کلوپ از این تیم در پایان فصل، ابهامات بیشتری پیرامون آینده این بازیکن شکل گرفت و بسیاری درباره استراتژی جدید باشگاه انگلیسی در فصل‌های آینده صحبت می‌کنند.

خوزه انریکه، ستاره سابق لیورپول، در گفت‌وگویی اعلام کرد صلاح در صورت داشتن پیشنهاد مناسب، لیورپول را ترک خواهد کرد. این در حالی است لیگ عربستان با توجه به صحبت‌ها در مورد پیشنهادی به ارزش 200 میلیون پوند، به جذب این ملی پوش مصری نزدیک‌تر است.

انریکه همچنین با تاکید بر اینکه بعید می‌داند پیشنهاد جذاب عربستانی‌ها توسط صلاح رد شود، گفت با توجه به پایان دوران مربیگری یورگن کلوپ در لیورپول، تابستان، بهترین زمان برای جدایی محمد صلاح از لیورپول خواهد بود.

این اظهارات در حالی مطرح شده که پیش از این چندین روزنامه اروپایی تایید کرده بودند که محمد صلاح به انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان در فصل آینده نزدیک است.

دیگر خبرها

  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • میدل‌ایست‌آی: نتانیاهو قمار کرد اما ضربت راهبردی از ایران خورد
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه