Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛  مهدی کسرایی پور اظهار داشت: دوستان در تلاش هستند بعضی از این نقاط مثلا در مسیر نجف تا کربلا را شبانه روزی کنند.

وی در خصوص انتخاب مبدا دریافت ارز گفت: اینکه گفته شد نقطه‌ای را برای گرفتن ارز خود معین کنند، از این باب بود تا بتوانیم به مراجعین بهتر پاسخ دهیم و این نقاط ترجیحی هستند، ولی به این معنا نیست که اگر از یک نقطه نتوانستند بگیرند در جاهای دیگر نتوانند ارز خود را بگیرند بلکه در هر نقطه‌ای می‌توانند ارز خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل مقررات و سیاست‌های ارزی بانک مرکزی بیان کرد: سه نقطه مرزی مقابل مرزهای ما در عراق، شلمچه، چزابه و مهران که اسم عربی مکان‌های ما در عراق متفاوت است ممکن است نقطه مقابل مهران، زرباطیه باشد، نقطه مقابل شلمچه، شلمچه است.

وی متذکر شد: ارز مسافربری در خاک عراق تحویل زائران می‌شود. ریال را مسافران بدون مراجعه حضوری به شعب از طریق اپلیکیشن پرداخت می‌کنند و ارز در ۵۱ نقطه در داخل خاک عراق به زائران تحویل داده می‌شود.

کسرایی پور افزود: زائران حق انتخاب ۵۰ هزار دینار و ۱۰۰ هزار دینار را برای دریافت ارز دارند و اگر ببینیم درخواست‌هایی که داده شود مبالغ دیگر را هم شامل می‌شود، حتما رقم‌های دیگر را هم برای انتخاب، اضافه خواهیم کرد.

وی اعلام کرد: آخرین تصمیمی که در ستاد مرکزی اربعین حسینی گرفته شده، فروش ارز فقط برای اتباع ایرانی است و نیاز به کد ملی دارد.

مدیرکل مقررات و سیاست‌های ارزی بانک مرکزی تاکید کرد: افرادی که در سامانه سماح ثبت نام کرده باشند و ویزایشان صادر شده باشد، مشمول دریافت ۱۰۰ هزار دینار خواهند شد.
 
تردد در سه مرز برقرار است، پارکینگ‌ها ظرفیت دارد

شهریار حیدری، دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به عادی شدن شرایط جوی در مرزها اظهار داشت: از ساعت ۱ بامداد تردد به کندی جریان داشت و هم اینک بر اساس آخرین وضعیت مرزها، تردد جریان دارد.

وی ضمن مصاحبه با رادیو اربعین با اشاره به توقف رفت و آمد زائرین و خسارت به مواکب در منطقه مهران اظهار کرد: با حمایت و کمک هلال احمر و تشکیل ستاد مدیریت بحران در استان شرایط تثبیت شد.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی ادامه داد: دیشب حوالی ۱۲ شب وضعیت مهران را در چزابه داشتیم که ه. آسیب‌های جزئی به چادر مواکب وارد و البته با کمک هلال احمر برطرف شد.

وی با اشاره به آمار تردد ۱۳۰ هزار نفر از زوار در شب گذشته اظهار کرد: ظرفیت پارکینگ‌ها هنوز پر نشده است.

حیدری افزود: روز گذشته اخباری مبنی بر پر شدن پارکینگ‌ها منتشر شد، اما ضمن بررسی ما، پارکینگ‌ها هنوز جای دارد.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی همچنین در خصوص مبالغ دینار برای زوار خاطرنشان کرد: مبلغی که زوار برای دریافت دینار واریز کردند، تا زمانی که دینار را نگرفته باشند، به حساب آن‌ها منظور هست و بعد از بازگشت از سفر عودت خواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ارز مسافری عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت برایتان واریز نشده، بخوانید/ برای دریافت سود چه اقدامی باید انجام دهید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس پرداخت سود سهامداران مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت از روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه آغاز شد و جمعه شب تمام واریزی‌ها انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی نوشت: سود سهام عدالتی که با توجه به بد عهدی برخی از شرکت‌ها کامل واریز نشد و در این راستا هم مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی محمد باغستانی گفته بود: شرکت‌های «صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس» هیچ اقدامی برای واریز سود سهام عدالت خود در مرحله اول و دوم انجام ندادند و شرکت‌های «پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس» نیز وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

اما این سود برای برخی واریز نشد که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: سود سهام عدالت برای افراد به شش دلیل واریز نمی‌شود از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

حالا مشمولانی که سود سهام عدالت خود را دریافت نکردند باید چه اقدامی انجام دهند؟ در همین راستا هم شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شماره شبای معتبر روبرو هستند این افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه سجام در فرآیند دریافت سود در دوره‌های بعدی قرار گیرند.

در ادامه سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: مشمولانی هم که سود دوره‌های گذشته را دریافت و سود این دوره را دریافت نکرده‌اند می‌تواند با مراجعه به سامانه سهام عدالت یا سجام پس از متوجه شدن مشکل نسبت به اصلاح شماره شبا و مشکل حساب خود اقدام کنند تا سود این دروه را با دوره‌های بعدی دریافت کنند.

در انتها نیز مرکز تماس ۱۵۶۹ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی آماده پاسخگویی به سوالات سهامداران خواهد بود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884711

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۴۰ هزار نفر از مرز مهران در ۲۴ ساعت گذشته
  • نشست «اربعین؛ نقطه تعالی انصاراللهی مقاومت» برگزار می شود
  • هشدار به مسافران ۵ استان
  • قیمت دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  • طرح مسکونی سفیر اراک آماده واگذاری است
  • اگر سود سهام عدالت برایتان واریز نشده، بخوانید/ برای دریافت سود چه اقدامی باید انجام دهید؟
  • چند توصیه به مسافران نوروزی
  • تحویل سکه‌های طلای دومین حراج
  • سکه‌های طلای دومین حراج امروز تحویل داده می‌شود
  • سکه‌های طلای دومین حراج امروز تحویل داده می‌شود+ جدول زمان‌بندی تحویل سکه