Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمزه صنهاجی، مهاجم السد قطر از انگیزه این تیم برای شکست پرسپولیس در تهران گفت.

طرفداری- پرسپولیس و السد قطر در دیداری تعیین کننده از دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا، در روز سه شنبه و در ورزشگاه آزادی تهران مقابل یک دیگر صف آرایی خواهند کرد. حالا حمزه صنهاجی، مهاجم السد قطر در نشست خبری پیش از بازی، درباره انگیزه این تیم برای صعود به فینال آسیا گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

به گزارش فارس، صنهاجی در نشست خبری پیش از بازی گفت:

فردا بازی سختی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت. همه می‌دانند پرسپولیس تیمی قدرتمند است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد، اما نهایت سعی‌مان را می‌کنیم که راهی فینال شویم.

این مهاجم 24 ساله همچنین تصریح کرد:

ما به تهران آمده‌ایم تا بهترین عملکردمان را در زمین نشان دهیم. در هر بازی که به میدان می‌رویم همیشه تلاش‌مان ارائه بهترین عملکرد بوده است. اگرچه فردا کار سختی داریم اما می‌خواهیم تا راهی فینال شویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود

مهاجم تیم آلومینیوم اراک مدعی شد این تیم با شکست پرسپولیس می‌تواند حتی قهرمان جام حذفی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی لیموچی پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: با اینکه دو بار عقب افتادیم هواداران حمایت کردند و اگر کامبک زدیم مدیون هواداران هستیم. خوشحالم که مردم خوشحال به خانه‌های‌شان برگشتند. اگر من گلی زدم به خاطر زحمت بچه‌ها بوده است.

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنند، گفت: تیمی که می‌تواند پرسپولیس را ببرد برای قهرمانی می‌رود. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی را کنار می‌گذاریم و از فردا به بازی لیگ فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دعوت به تیم ملی و عملکرد خوبش توضیح داد: تمرکز من روی تیمم است. ما از این باشگاه به تیم ملی دعوت شدیم و ممنوندار آنها هستیم. ان‌شاءالله این روند من هم ادامه داشته باشد.

لیموچی درباره اینکه چند فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارد، تصریح کرد: من این فصل و فصل بعد قرارداد دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا