Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@21:12:33 GMT

اعلام مفقودی راز شرکت هرمی را برملا کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۸۲۳۲۲

اعلام مفقودی راز شرکت هرمی را برملا کرد

کرج- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: اعلام مفقود شدن جوان 25 ساله در شهرستان فردیس، راز فعالیت شرکت هرمی را برملا کرد.

سرهنگ محمد نادربیگی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درپی مراجعه خانواده این جوان
به پلیس آگاهی فردیس و اعلام مفقودی فرزندشان موضوع به صورت ویژه دردستور کار قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ماموران پس از تحقیق و بررسی موضوع، سرنخ هایی از چگونگی مفقود شدن این جوان به دست آوردند .
نادربیگی گفت: تحقیقات نشان داد که این جوان در یک شرکت هرمی عضویت داشته که محل فعالیت این شرکت در ساختمان استیجاری دریکی ازمناطق اطراف فردیس شناسایی شد.
وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل سکونت یکی از اعضای این شرکت هرمی تعدادی جزوه آموزشی مربوط به شرکت های هرمی به دست آمد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: دراین زمینه هشت متهم از جمله جوانی که اعلام مفقودی شده بود دستگیرشدند.
وی بیان داشت: اعضای این شرکت هرمی به سرمایه گذاری200 میلیون ریالی برای فعال کردن شرکت خود اعتراف کردند.
در سال های گذشته برخی با راه اندازی شرکت های هرمی میلیارد ها ریال از وجوه مردم به جیب زدند که شماری از آنان دستگیر شدند.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دستگيري شركت هرمي البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۲۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان شازند با همکاری ماموران انتظامی آن شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، کامیار چهری با اشاره به وقوع یک فقره قتل در شهر اراک، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن 45 ساله در شهرستان اراک در روز گذشته، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی 43 ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم پس از مواجهه با شواهد و ادله پلیسی به قتل عمد زن 45 ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد که در حال حاضر پرونده این قتل از سوی پلیس در حال پیگیری و تکمیل است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • مدیر یک شرکت لوازم آرایشی در برج بیست طبقه‌اش به قتل رسید
  • قتل مدیر شرکت‌ لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در برج ۲۰ طبقه‌اش
  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم